رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه از اعزام چهار ورزشکار معلول استان به رقابت های پارآسیایی جوانان به میزبانی امارات خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 10 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،عزت الله پرنیان اظهار داشت: فرزین نوری و علیرضا ایزدی در وزنه برداری و طاها بیگ رضایی و اشکان چراغی در دو و میدانی چهار ورزشکار کرمانشاهی هستند که در مسابقات معلولان آسیا به میدان می روند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته وزنه برداری، ایزدی نماینده دسته 49 کیلوگرم و نوری نیز نماینده دسته 72 کیلوگرم وزنه برداری کشورمان خواهند بود.
پ
رنیان همچنین با اشاره به نمایندگان کرمانشاهی رشته دو و میدانی گفت: بیگ رضایی در پرتاب نیزه و دیسک و چراغی نیز در پرتاب وزنه و دیسک حضور دارند.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه ادامه داد: ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا روزهای دوشنبه و سه شنبه ( 20 و 21 آذر ) به میدان می روند.

وی ادامه داد: علاوه بر این چهار ورزشکار، مرتضی ناظمی یکی از مربیان خوب کرمانشاهی نیز همراه با تیم ملی دو و میدانی کشورمان برای هدایت ملی پوشان عازم رقابت های معلولان
آسیا شده است.

پرنیان در پایان گفت: هر چهار ورزشکار کرمانشاهی وضعیت آمادگی مناسبی دارند و بدون شک همگی آن ها از شانس کسب مدال برخوردارند.

سومین دوره رقابت های پاراآسیایی معلولان از 19 تا 23 آذر به میزبانی امارات برگزار می شود و تیم کشورمان نیز در 10 رشته به این رقابت ها اعزام شده است.

در دومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان که سال 2013 در مالزی و در 14 رشته ورزشی انجام شد، کاروان ورزشی کشورمان با 27 مدال طلا، 12 مدال نقره، 20 مدال برنز و مجموع 59 مدال در جایگاه دوم آسیا قرار گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار