رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلوان استان کرمانشاه گفت: ورزشکار کرمانشاهی عضو تیم ملی وزنه برداری معلولان ایران با کسب مقام هفتمی به کار خود در رقابت های جهانی مکزیک پایان داد و از کسب مدال بازماند.
کد خبر: ۵۳۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 09 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک  به نقل از ایرنا،عزت الله پرنیان اظهار کرد: صمدعباسی ،رگزاری تابه بردار کرمانشاهی دسته 65 کیلوگرم ایران بامداد امروز به عنوان آخرین نماینده کشورمان روی تخته رفت.

وی ادامه داد: عباسی در حرکت اول خود موفق شد وزنه 175 کیلوگرمی را مهار کند اما در خرکت دوم از بلند کردن وزنه 184 کیلوگرمی بازماند.

پرنیان افزود: این وزنه بردار کرمانشاهی در حرکت سوم خود وزنه 187 کیلوگرمی را درخواست کرد اما در بلندکردن این وزنه هم ناکام بود تا در نهایت به رتبه هفتمی قناعت کند.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه یادآوری کرد: عنوان نخست وزن 65 کیلوگرم به نماینده نیجریه با رکورد 220 کیلوگرم تعلق گرفت.

وی تصریح کرد: وزنه برداری چینی با رکورد 193 کیلوگرم نایب قهرمان شد و مدال برنز نیز به نماینده الجزایر با رکورد 188 کیلوگرم رسید.

پرنیان در پایان اظهار کرد: تیم ملی وزنه برداری ایران که با 14 ورزشکار در رقابت های جهانی وزنه برداری معلولین به میزبانی مکزیک شرکت کرده بود با کسب سه نشان طلا، چهار نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

هم اکنون نزدیک به 200 ورزشکار بیمه شده زیرنظر هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در رشته های گوناگون مشغول به فعالیت هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار