فرماندار آبادان:
فرماندار آبادان گفت: منطقه آزاد اروند می‌تواند در حوزه خدمات یک موتور قوی برای توسعه استان خوزستان و شهرستان‌های آبادان و خرمشهر باشد.
کد خبر: ۵۳۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 09 December 2017
عزیزالله شهبازی، با اشاره به عملکرد منطقه آزاد اروند، اظهار کرد:منطقه آزاد اروند با فراهم کردن شرایط کمک شایانی به شهرستان آبادان کرده تا بخشی از جمعیت این شهرستان که مهاجرت کرده بودند، مجددا به آبادان بازگردند. 
  
وی افزود: بحث ورود ماشین‌های پلاک اروند در منطقه آزاد اروند و سپس در خوزستان باعث شد تا بارقه‌های امید در دل بسیاری از مردم ایجاد شود و بخشی از جمعیت آبادان که مهاجرت کرده بودند، مجددا به آبادان بیایند. 
  
فرماندار آبادان تصریح کرد: منطقه آزاد اروند می‌تواند در حوزه خدمات یک موتور قوی برای توسعه استان خوزستان و شهرستان‌های آبادان و خرمشهر باشد. 
  
شهبازی با بیان این‌که در آبادان با همکاری منطقه آزاد اروند در حال کار کردن بر روی بحث توریسم درمانی هستیم، عنوان کرد: عمر بیمارستان‌های شهرستان آبادان بیش از 50 سال بود اما با همکاری منطقه آزاد اروند همه بیمارستان‌های شهرستان بازسازی و به‌روز شده‌اند. بیمارستان اروندکنار که یک فرصت فراموش شده بود با همکاری منطقه آزاد اروند به اتمام رسید و آماده بهره‌برداری است. 
  
وی ادامه داد: همچنین همه مدارس آبادان و خرمشهر در بحث تجهیز خود از تسهیلات منطقه آزاد اروند استفاده می‌کنند. 
  
فرماندار آبادان بیان کرد: بهسازی و اجرای طرح‌های هادی روستاهای آبادان و خرمشهر نیز با قراردادی که میان بنیاد مسکن و منطقه آزاد اروند منعقد شده در حال انجام است. همچنین در بحث عمران شهری و واردات و صادرات نیز اقدامات بسیار خوبی توسط منطقه آزاد اروند در حال انجام است. 
  
شهبازی با بیان این‌که طرح‌های منطقه آزاد اروند عمدتا طرح‌های زمانبری هستند، گفت: همه طرح‌هایی که در منطقه آزاد اروند در حال اجراست طرح‌هایی زمان‌بر هستند و بالای 10 سال پاسخگو خواهند بود. 
  
وی خاطرنشان کرد: اگر منطقه آزاد اروند طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که برای بحث سرمایه‌گذاری دارد را اجرایی کند و بتواند در زمینه ارزآوری فعال شود، می‌تواند آینده درخشانی را برای استان خوزستان و شهرهای آبادان و خرمشهر رقم بزند. 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار