مدیرعامل شرکت ملی حفاری خبر داد:
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: عمق حفاری دو حلقه چاه امدادی در موقعیت چاه ۱۴۷ رگ سفید - ۲ با ۶۷ درصد پیشرفت جمعی از مرز سه هزار و ۳۰۰ متر عبور کرد.
کد خبر: ۵۳۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 08 December 2017
سپهر سپهری در توضیح بیشتر در این باره افزود: بر اساس آخرین گزارش، عملکرد دستگاه حفاری ۹۳ فتح در مدت ۱۵ روز حفاری یک حلقه چاه عمودی یک هزار و ۶۷۰ متر ثبت و جداری دوم رانده و پنج روز نسبت به برنامه جلوتر است.

وی اظهار کرد: دستگاه حفاری ۹۴ فتح نیز که روی لوکیشن A مستقر است در مدت ۱۲ روز موفق به یک هزار و ۷۴۰ متر حفاری جهت دار شده است که چهار روز جلوافتادگی از برنامه پیش بینی شده دارد.

رئیس ستاد راهبری مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید - ۲ در شرکت ملی حفاری گفت: حفاری این چاه ها با اولویت دستگاه حفاری ۹۳ فتح که روی لوکیشن C استقرار دارد پر شتاب دنبال و انتظار می رود در زمان مقرر به نتیجه مطلوب برسد.

سپهری افزود: این در حالی است که عملیات مهار و کنترل فوران چاه ۱۴۷ از سطح نیز با بسیج امکانات فنی و تخصصی این شرکت و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در جریان است و تاکنون چند مرحله استینگر جهت ورود به دهانه چاه بکارگیری شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به فشار، دما و حجم بالای گاز فوران این چاه در نوع خود یکی از نادر فوران های چاه های نفت و گاز در کشور به شمار می آید که مهارگران هر دو شرکت مصمم به کنترل و ایمن سازی آن در نهایت سلامت و ایمنی کار هستند.

چاه ۱۴۷ رگ سفید – ۲ در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ۴۰ روز پیش به هنگام حفاری دچار فوران و آتش سوزی شد.
برچسب ها: رگ سفید ، ملی حفاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار