مدیریت بحران از کانادا؛
مردم کرمان درحالی این شب‌ها را در خیابان به سر می‌کنند که بررسی‌ها نشان می‌دهد آقای محسن صالحی کرمانی مدیر کل بحران استانداری کرمان در کانادا اقامت دارند.
کد خبر: ۵۳۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸ 02 December 2017
مشرق : زلزله درحالی استان کرمان را لرزاند که مدیر کل ستاد بحران این استان غایب اصلی این حادثه بود. این در شرایطی است که استان کرمان با توجه به سابقه سیل و زلزله‌های ویرانگر، یکی از استان‌های حادثه خیز کشور است و همین موضوع حکم می کند که مسئولان بحران این استان از افراد توانا و کسانی که در این استان حضور دارند استفاده شود.


اما مدیریت بحران در استان کرمان هم دچار بحران است و محسن صالحی کرمانی مدیرکل بحران استانداری کرمان در خارج از کشور سکونت دارد. این درحالی است که مدیران ستاد بحران بیشتر از همه در زمان بحران بایستی حضور و فعالیت چشمگیر داشته باشند و اصل هویت مدیران بحران در زمان بحران و هدایت تیم بحران برای به حداقل رساندن آسیب‌ها موضوعیت پیدا می‌کند. عجیب این است که در حالی که در هفته‌های اخیر، شهرهای مختلف کشور با حوادث طبیعی روبرو هستند و زلزله استان کرمان را نیز لرزانده است، مسوول اول رسیدگی به بحران‌، بازهم احساس خطر نکرده و به سنگر مدیریتی خود بازنگشته است!

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص مرخصی طولانی مدت مدیر کل  ستاد بحران استانداری کرمان اظهار کرد: «قرار نیست زلزله با مدیریت بحران هماهنگ کند، اما معاونان مدیر بحران استان کرمان می‌توانند پاسخگو باشند.»

 وی گفت:

«علت مرخصی‌های طولانی مدت مدیر کل بحران استانداری کرمان این است که خانواده مدیرکل در خارج از کشور سکونت دارند و محل زندگی آنها ایران نیست که همین امر باعث سفر مدیر بحران استان به خارج از کشور شده است.»

همین صحبت‌های رئیس سازمان مدیریت بحران کشور باعث شد که برخی از رسانه‌ها با بیان اینکه «چرا زلزله ها با مدیر کل ستاد بحران استانداری کرمان هماهنگ نمی کنند!» مطرح کنند: «امیدواریم هر چه سریعتر استاندار کرمان جانشین ایشان را معرفی کند، زیرا زلزله‌ها خیال ندارند با مدیر کل ستاد بحران استان هماهنگ کنند و در زمان نیاز به ایشان مشخص می‌شود ایشان کجای کره خاکی قراردارند!»

نجار همچنین مطرح کرده است که «البته ارتباط ما با مدیران بحران به صورت نقطه چین است و این افراد توسط استانداری برگزیده می‌شوند ضمن اینکه ما پیشنهاد دادیم که مسئول دیگری را برای این مجموعه انتخاب کنند.»

مردم کرمان این شب‌ها را در چادر و در خیابان سپری می‌کنند

**مدیریت بحران کرمان از تورنتو کانادا...!
به گزارش مشرق، بررسی‌ها نشان می‌دهد خانواده آقای محسن صالحی کرمانی مدیر کل بحران استانداری کرمان در کانادا اقامت دارند و ایشان نیز به همین دلیل مقاطعی از سال را در تورنتو کانادا سپری می‌کنند. اگر ایشان از مدیران دوتابعیتی باشند [که با توجه به اقامت خانواده و رفت و آمد مکرر ایشان به کانادا صحیح به نظر می‌رسد] ابتدا باید از مراجع ذی‌صلاح پرسید و اگر اینطور هم نباشد، استاندار محترم کرمان و مقامات مدیریت بحران استان و کشور باید درباره این انتصاب پاسخگو باشند.

در ادامه تعدادی از تصاویر منتشرشده از محل اقامت مدیرکل بحران استان کرمان در تورنتو کانادا آمده است:

نمایی از شهر تورنتو از پنجره محل اقامت خانواده مدیر کل بحران استان کرمان
 
محسن صالحی کرمانی مدیرکل بحران استان کرمان در تورنتو کانادا
 
نمای دیگری از پنجره محل اقامت محسن صالحی کرمانی و خانواده ایشان در کانادا
 

بیلیارد؛ جشن هالوین؛ بازی گلف در منزل؛ باغ وحش و ... از جمله تفریحات مدیرکل بحران استان کرمان و خانواده ایشان در کانادا است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار