وکیل سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که عنوان مسایلی از سوی تارتار درخصوص آقای پورموسوی در برنامه شب گذشته 90 که بینندگان بسیاری دارد، درست نبود، گفت: ما از طریق مراجع قضایی پیگیر اتهاماتی که آقای تارتار به سرمربی فولاد نسبت داده است، هستیم و قرار نیست هر کسی هر چیزی را که در ذهنش فکر می‌کند درست است در رسانه‌ها مطرح کند.
کد خبر: ۵۳۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 28 November 2017
محمد وحدت‌نیا، در خصوص صحبت‌های شب گذشته تارتار در برنامه 90 و مواردی که به پورموسوی، سرمربی فولاد نسبت داد، اظهار کرد: آقای تارتار صحبت‌هایی را در رسانه‌ها به آقای پورموسوی نسبت داده  است و عنوان هم کرده که از طریق کمیته اخلاق پیگیر این موضوع است. او علاوه بر این‌که در برنامه زنده تلویزیونی چنین حرف‌هایی را عنوان کرده، هفته گذشته نیز در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها صحبت‌هایی را داشته و حتی یکی از سایت‌ها همان صحبت‌ها را کار کرد. به هر حال ما بر آن شدیم که شکایتی در این خصوص انجام دهیم که روز شنبه این کار را انجام دادیم و در حال پیگیری این اتهامات و صحبت‌ها هستیم.

وی گفت: صرف نظر از این‌که صحبت‌های آقای تارتار وصف مجرمانه دارد، در بند یک ماده 28 آیین‌نامه اخلاق فدراسیون فوتبال نیز گفته شده، چنان‌چه موضوعی در سطح افکار عمومی منعکس شود و به هر جهت موجب لطمه به اعتبار فوتبال یا حسن شهرت فدراسیون در افکار عمومی شود، کمیته اخلاق می‌تواند به موضوع رسیدگی و تنبیهات انضباطی متناسب برای متخلف در نظر بگیرد. ما علاوه بر این‌که از طریق کمیته اخلاق پیگیر این موضوع هستیم، از طریق دادسرای رسانه نیز موضوع را پیگیری می‌کنیم و هر کدام تصمیمات خاص خودشان را خواهند گرفت. مستندات ما کاملا مشخص است و تصمیم با قاضی رسیدگی‌کننده است.

وکیل سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: بر فرض این‌که شکایتی هم در مراجع مربوطه مطرح و به آن رسیدگی شود و حتی دادگاه شخص را محکوم کند، شاکی حق ندارد این موضوع را شخصا در رسانه‌ها مطرح کند و رسانه‌ای کردن موضوع جرم و محکومیت طرف توسط شاکی و بدون اجازه دادگاه بر خلاف قوانین می‌باشد و این موضوع یک قاعده کلی است.

وی گفت: آقای تارتار در یکی از رسانه نیز این موضوع را عنوان کرده بود که آقای پورموسوی در پنج بازی با پیراهن مشکی کنار زمین حاضر شده ولی گویا آقای تارتار فراموش کرده است که در دو ماه گذشته ماه محرم و صفر را داشتیم و آقای پورموسوی به حرمت این ایام این پیراهن را پوشیده بود. احساس من این است که شاید آقای تارتار مشاوران خوبی ندارد وگرنه اگر مشاور خوبی داشته باشد به او خواهد گفت که مسائلی که مطرح و عنوان می‌کند، بحث مجرمانه دارد . حداقل اگر به او مشاوره می‌دهند، به صورتی نباشد که شخصیت کاری و شخصیت خود آقای تارتار به مخاطره بیافتد.

وحدت‌نیا عنوان کرد: آقای پورموسوی به شخصه تلاش می‌کند که در این زمینه صحبتی نداشته باشد و اگر بحثی باشد، من در این زمینه صحبت خواهم کرد و این حرفه‌ای است.

وی گفت: در هر صورت عنوان این مسائل از سوی آقای تارتار در برنامه 90 که بینندگان بسیاری دارد، درست نبود. ما از طریق مراجع قضایی، پیگیر این اتهامات هستیم و قرار نیست هر کسی هر چیزی را که در ذهنش فکر می‌کند درست است، در رسانه‌ها مطرح کند. من به شخصه آقای پورموسوی را به عنوان یک شخص معتقد و مذهبی می‌شناسم و حتی شب گذشته هم او در برنامه 90 عنوان کرد که ما قلبا آن‌چه را که فکر می‌کنیم درست است، انجام می‌دهیم و دنبال حاشیه و داستان‌های دیگر نیستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار