مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش باران در شب گذشته حدود 15 درصد شبکه برق کلانشهر اهواز متاثر شده و برق برخی مناطق قطع شد.
کد خبر: ۵۳۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 27 November 2017
علیرضا شکرخدایی افزود: شب گذشته ساکنین حوالی کوی علوی به علت آتش سوزی پایه برق و ساکنین روستاهای واقع در مسیر جاده خرمشهر به علت تداخل شاخ وبرگ درختان با شبکه قطعی برق دو ساعته را تجربه کردند.

وی با اشاره به اینکه در سایر موارد قطعی برق موقتی بود یادآور شد:تیم های کارشناسی در دو حوزه برق فشار متوسط شامل شبکه های برق و فشار ضعیف شامل کنتورهای خانگی به رفع نقص اقدام کردند.

شکرخدایی تصریح کرد: حدود 10 فیدر از 340 خط تغذیه کننده برق اهواز دچار فالت گذرا ، ناشی از بارش باران شده بودند که به جهت حفظ امنیت از مدار خارج و اغلب آنها به صورت اتوماتیک وصل شدند در برخی موارد نیز نیروهای کارشناس جهت بررسی مساله به محل اعزام شدند.

وی در بخشی دیگر گفت: در 30 آبانماه امسال بار دیگر شاهد افزایش غلظت ریزگردها تا 9هزار و 991 میکروگرم بر مترمکعب بودیم اما به علت عدم بارش باران و اقدامات انجام شده بر روی شبکه ها اتفاقات بهمن ماه سال گذشته رخ نداد.

توفان گرد وغبار هشتم بهمن ماه سال پیش در اهواز شبکه برق اهواز دچار مشکل و قطعی کرد که برای رفع مشکل شبکه ، نیروی زیادی از کل کشور برای شست و شوی مقره های برق وارد اهواز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار