عضو شورای شهر حمیدیه گفت: تنها منبع درآمد شهرداری حمیدیه دریافت عوارض ساخت و ساز و پیشه ورزی است و باید راهی برای درآمدزایی در این شهر پیدا شود.
کد خبر: ۵۳۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 27 November 2017
کریم سیلاوی امروز اظهار کرد: فاصله شهرستان حمیدیه با مرکز استان خوزستان 25 کیلومتر و با مرز چذابه 75 کیلومتر است و این فاصله کوتاه یکی از ظرفیت‌های حمیدیه به شمار می‌اید.

وی با اشاره به نبود صنایع و کارخانجات در این شهرستان گفت: با توجه به اهمیت سرمایه گذاری در این شهرستان، شهرداری و شورا آمادگی خود را برای همکاری با سرمایه گذاران اعلام می‌کنند.

عضو شورای شهر حمیدیه بیان کرد: بخشی از زمین‌های موجود در اطراف شهر حمیدیه را می‌توانیم با همکاری ادارات به سرمایه گذاران واگذار کنیم تا علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان بومی زمینه را برای توسعه اقتصادی حمیدیه فراهم کنیم.

وی رودخانه کرخه و کانال‌های آب را از ظرفیت‌های حمیدیه بر شمرد و افزود: کارخانجات بسته بندی، توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی، احداث تالارهای عروسی و برخی از کارهای عمرانی از ظرفیت‌های حمیدیه هستند که باید به سرمایه گذاران معرفی شوند.

سیلاوی به بدهی‌های شهرداری حمیدیه اشاره و بیان کرد: مسئله بدهی برای شهرداری‌ها طبیعی است اما بدهی بدون اجرای پروژه و بدون توجیه بدون شک در آینده برای شهرداری مشکلاتی ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: تنها منبع درآمد شهرداری حمیدیه دریافت عوارض ساخت و ساز و پیشه ورزی است و تنها راه پرداخت حقوق به کارگران مالیات بر ارزش افزوده است و باید راهی برای درآمدزایی در این شهر پیدا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار