تیم‌های برتر مسابقات اسکیت سرعت خوزستان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان شناخته شدند.
کد خبر: ۵۲۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 25 November 2017
علی آرین‌نژاد، دبیر هیات اسکیت استان، اظهارکرد: هشتمین دوره این مسابقات در رده‌های سنی زیر 12 و زیر 16 سال به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی با بیان این‌که مسابقات در هر دو بخش پسران و دختران به انجام رسید، گفت: ورزشکاران در ماده‌های 50، 100، 200، 300 و 500 متر با یکدیگر رقابت کردند.

دبیر هیات اسکیت خوزستان عنوان کرد: این مسابقات برای اولین بار با حضور گسترده و بی‌سابقه ورزشکاران استان برگزار شد و در بخش دختران 105 نفر و در بخش پسران 88 ورزشکار حضور داشتند.

وی با اشاره به تیم‌های برتر نیز گفت: در بخش پسران، اهواز الف به قهرمانی رسید، ماهشهر الف نایب‌قهرمان شد و آبادان عنوان سوم را به دست آورد. در بخش دختران هم شوش در جایگاه اول قرار گرفت، ماهشهر الف دوم شد و اهواز الف در مکان سوم جای گرفت.

آرین‌نژاد با مثبت برشمردن سطح مسابقات، خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت الکترونیکی برگزار شد و شاهد رقابت بسیار خوب و نزدیکی از سوی ورزشکاران شرکت‌کننده بودیم. این مسابقات بدون هیچ حاشیه‌ای به انجام رسید.

وی بیان کرد: نفرات اول تا ششم این رقابت‌ها به کمپ استعدادیابی استان که از دهم آذرماه با حضور حسین حیدری و نگار همایونی، مربیان تیم‌ملی در اهواز برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار