فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت: به مناسبت هفته بسیج اکیپ درمانی سپاه پاسداران این شهرستان برای ویزیت و معاینه رایگان بیماران به روستای دهلران از توابع بخش عقیلی این شهرستان اعزام شد.
کد خبر: ۵۲۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 25 November 2017
سرهنگ دوم پاسدار رضا گیلانی افزود: در این طرح که در راستای کمک به درمان بیماران نیازمند اجرا شده 150 بیمار معاینه شدند ضمن اینکه داروی مورد نیاز آنها تامین شد.

وی با بیان اینکه این گروه شامل پزشک عمومی و پرستار بودند،افزود:این اقدام در راستای ارتقای سطح بهداشت و درمان و محروم زدایی از سوی سپاه اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند همچنین اضافه کرد:در پنجم آذرماه و به مناسبت روز تشکیل بسیج مستضعفین یکی از پزشکان شهرستان گتوند تمام بیماران را بصورت رایگان ویزیت خواهد کرد.

گیلانی برگزاری گردهمایی و صبحگاه مشترک بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی در روز پنجم آذر،نشست های تخصصی بصیرتی،دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران،برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی،برپایی ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه عکس،اجرای برنامه های اردویی و برگزاری همایش بومی محلی بسیجیان را از جمله برنامه های هفته بسیج در سطح این شهرستان نام برد.

از 29 آبان تا پنجم آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار