حاشیه های بازی نفت آبادان - سپاهان اصفهان؛
صنعت نفت آبادان در روزی که جاسم کرار بازیکن این تیم با به ثمر رساندن دو گل، دبل کرد؛ موفق شدند تیم سپاهان را با شکست راهی دیار نصف جهان کند.
کد خبر: ۵۲۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸ 24 November 2017
از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر، عصر امروز تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم نفت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خاتمه داد.

* گل‌های این بازی را مسعود ابراهیم‌زاده (۱۳)، کرار جاسم (۳۰- پنالتی و ۹۰) برای نفت و ساسان انصاری (۲۳) و جلال‌الدین علی‌محدی (۲+۴۵) برای سپاهان به ثمر  رساندند.

* این بازی را محمدحسین زاهدی‎فرد با کمک بابک عباسقلی زاده و محمدرضا مدیرروستا سوت زد و در آن به مسعود ابراهیم‌زاده و علی عبدالله‌زاده (نفت) و عارف غلامی، علی کریمی و رضا میرزایی (سپاهان) کارت زرد نشان داد.

* صنعت نفت آبادان در این بازی را ترکیب: داود نوشی صوفیانی، حسین ساکی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، زبیر نیک‌نفس، کرار جاسم، آگوستو سزار، محمدامین درویشی (۸۳- مسلم مجدمی)، میلاد جهانی (۴۶- حسین بغلانی) و لوسیانو پریرا (۳+۹۰- رضا جبیره) بازی کرد.

* سپاهان اصفهان نیز در این بازی با ترکیب: لی اولیویرا، مهدی رحیمی، عارف غلامی، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، رسول نویدکیا (۷۸- حامد بحیرایی)، علی کریمی، حسین پاپی، جلال‌الدین علی‌محمدی، ساسان انصاری و مروان حسین (۶۹- رضا میرزایی) در میدان حضور داشت.

* صنعت‌نفت و سپاهان در نیمه اول ارائه‌گر یک بازی مهیج و گر بودند؛ صنعتی‌ها با حمایت هواداران خودی و استفاده از ضربات شروع مجدد سه گل وارد دروازه تیم میهمان کردند و سپاهانی‌ها با بهره بردن از اشتباهات مدافعان و دروازه‌بان صنعت‌نفت دو گل زردپوشان آبادانی را پاسخ دادند.

نفت آبادان برای نخستین بار در لیگ هفدهم بدون حضور مگنو باتیستا محروم در ترکیب اصلی به میدان آمد و داود نوشی صوفیانی هم درون دروازه‌ صنعت‌نفت جایگزین ناصر سالاری شده بود. سپاهان هم در شرایطی وارد زمین شد که سیاوش یزدانی مقدم را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداشت. 

* هر کدام از دوتیم در صورت پیروزی در این مسابقه ۱۷ امتیازی می‌شد و به رده ششم جدول صعود می‌کرد.

* بازیکنان صنعت‌نفت پس از اینکه یک فرصت گلزنی را در دقیقه ۹ از دست دادند، در دقیقه ۱۳ پس از ارسال توپ از ضربه ایستگاهی به گل رسیدند، اما سپاهانی‌ها این گل را ۱۰ دقیقه بعد با بهره بردن از اشتباه دروازه‌بان و مدافعان میزبان پاسخ دادند. زردپوشان آبادانی که دنبال پیروزی در این بازی بودند، در دقیقه ۳۰ صاحب پنالتی شدند و کرار جاسم سازنده گل نخست، زننده‌ گل دوم شد، ولی این گل هم بدون پاسخ نماند و شاگردان کرانچار در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست کار را مجددا به تساوی کشیدند.

* فراز کمالوند در ابتدای نیمه دوم حسین بغلانی را به‌جای میلاد جهانی وارد میدان کرد تا بغلانی در خط دفاعی قرار بگیرد و حسین ساکی بازیکن جوان صنعتی‌ها که نیمه اول در خط دفاعی انجام وظیفه می‌کرد، به سمت چپ خط حمله منتقل شود.

* صنعت‌نفت آبادان با پیروزی در این بازی مهم ۱۷ امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد تا همسایه فولاد خوزستان در جدول شود.

* این بازی در ابتدا قرار بود که ساعت ۱۶:۴۵ آغاز شود، اما با نظر سازمان لیگ زمان بازی تغییر کرد و دو تیم از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند.

* تغییر ساعت مسابقه باعث شد تا گروهی از تماشاگران دیرتر به ورزشگاه برسند و نتوانند مسابقه را از ابتدا تماشا کنند.

* حدود ۲۰ تماشاگر از طرفداران سپاهان در ورزشگاه تختی آبادان حضور یافتند و تیم‌شان را تشویق کردند.

* فراز کمالوند قبل از آغاز مسابقه از سوی هواداران صنعت‎نفت مورد تشویق قرار گرفت. کمالوند پس از بازی با پیکان تهران در اعتراض به مشکلات باشگاه صنعت‌نفت استعفا کرده بود، اما استعفای وی مورد موافقت هیئت مدیره باشگاه قرار نگرفت.

* کرار جاسم در صحنه‌ای روی جلال‌الدین علی‌محمدی مرتکب خطا شد و سپس از بازیکن سپاهان عذرخواهی کرد، اما جلال‌الدین علی‌محمدی با حرکتی ناپسند عذرخواهی کرار جاسم را نپذیرفت که این امر باعث اعتراض تماشاگران شد.

* رسول نویدکیا هافبک سپاهان که سابقه بازی در صنعت‌نفت را داشته است، پس از تعویض و خروج از میدان با تشویق تماشاگران آبادانی روبرو شد.

* عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان سپاهان در اواسط نیمه دوم با اعتراض شدید هواداران صنعت‌نفت مواجه شد.

* کرار جاسم بعد از زدن گل پیروزی نفت آبادان به سمت فراز کمالوند رفت و شادی را با مربی تیمش تقسیم کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار