نماینده اهواز:
نماینده اهواز در مجلس گفت: با صدور اطلاعیه موسسه آرمان در خصوص پرداخت سپرده های مردم به آنها، مشکل 90 درصد از سپرده گذاران موسسه آرمان حل شد.
کد خبر: ۵۲۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 24 November 2017
همایون یوسفی، اظهار کرد: پس از برگزاری جلسه ای با معاون بانک مرکزی و مسئولان موسسه ملل در روزهای گذشته تصمیمات خوبی اتخاذ شد و قرار شد این مساله پیگیری شود. 

وی افزود: با پیگیری های نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای و همکاری سران سه قوه و بانک مرکزی، سرانجام در اعلامیه ای که از سوی موسسه ملل اعلام شد، مشکل 90 درصد از سپرده گذاران موسسه ملل حل شد و پرداخت ها به آنها آغاز می شود.

نماینده مردم اهواز تصریح کرد: در این زمینه از صبر و حوصله مردم نهایت تشکر را دارم و از همکاری سران سه قوه و بانک مرکزی نیز برای حل مشکل سپرده گذران موسسه آرمان تشکر می کنم.

یوسفی خاطرنشان کرد: نمایندگان پیگیر حل مشکلات باقی مانده سپرده های مردم در موسسه آرمان هستند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. در ضمن قرار است سپرده های مردم به همراه سود در نظر گرفته شده برای آنها پرداخت شود.

وی گفت: مساله پرداخت سپرده های مردم به آنها در جلسه سران سه قوه نیز مطرح شده و تصمیمات بسیار خوبی در آن جلسه اتخاذ شده است. در این زمینه کمیته ای از جانب سران قوا مشخص شده تا موضوع تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلسه ای که امروز با معاون بانک مرکزی برگزار کردیم در جهت اجرایی کردن تصمیماتی بود که توسط کمیته منتخب سران قوا اتخاذ شد. قرار است فردا نیز جلسه ای در بانک مرکزی برگزار شود تا پس از آن بحث چگونگی و شرایط پرداخت به سپرده گذاران مشخص شود.

یوسفی عنوان کرد: با تصمیمات خوبی که سران سه قوه اتخاذ کرده اند، نحوه و سقف پرداخت سپرده های مردم در موسسه آرمان پس از برگزاری جلسه ای در بانک مرکزی اعلام می شود. نحوه پرداخت و میزان پرداخت در اطلاعیه ای از سوی بانک مرکزی و موسسه ملل به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان به طور جد پیگیر مساله پرداخت سپرده های مردم در موسسه آرمان هستند و یک لحظه از پیگیری این مساله غافل نشده ایم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار