مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: به شهرهای امیدیه، لالی، بندر ماهشهر و گتوند که در بارندگی اخیر مناطقی از آنها دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند امداد رسانی شد.
کد خبر: ۵۲۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 23 November 2017
علی خدادادی بیان کرد: در پی بارندگی 2 روز گذشته در استان، تعدادی از خانوارها در این شهرستان ها دچار آبگرفتگی شدند که به این افراد با اسکان اضطراری و تامین اقلام امدادی و غذایی امداد رسانی شد.

وی گفت: در گتوند سه منطقه دچار آبگرفتگی شد ، این مناطق شامل کیلومتر 18 جاده شوشتر- دزفول، منطقه بیدزار در بخش عقیلی روستای چغامله و منطقه صالح شهر می باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: در منطقه صالح شهر گتوند به هفت خانوار که دچار آبگرفتگی شده بودند امداد رسانی شده و در مدرسه ای اسکان داده شدند.

خدادادی عنوان کرد: امدادرسانی در مناطق بیدزار و عقیلی گتوند همچنان توسط ماموران امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ادامه دارد.

وی افزود: در شهرستان بندر ماهشهر نیز شهرک ولی عصر در مسیر ماهشهر به سربندر دچار آبگرفتگی شد و یک خانواده گرفتار به مدرسه این منطقه منتقل و اسکان داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به امداد رسانی به شهرستان لالی ادامه داد: منطقه چال بر در این شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفته که چهار خانوار در این منطقه دچار آبگرفتگی شده اند ونیاز به امداد رسانی دارند که ماموران امداد و نجات هلال احمر استان در حال امداد رسانی به این افراد هستند.

وی گفت: مناطقی از شهرستان امیدیه از جمله منطقه میان کوه دچار آبگرفتگی شد که ضمن اسکان 14 خانوار اقلام امدادی و غذا بین این خانوارها توزیع شد.

بارندگی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در خوزستان موجب آبگرفتگی برخی مناطق شهری و روستایی در این استان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار