رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خوزستان گفت:امسال برای نخستین بار در خوزستان 70 درصد دانش آموزان مقطع متوسطه استان زیر پوشش برنامه های آموزشی پیشگیری از ایدز قرار می گیرند.
کد خبر: ۵۲۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 23 November 2017
محمود صادقی پنجشنبه در گردهمایی کارشناس مسئولان وکارشناسان سلامت آموزش وپرورش نواحی و مناطق خوزستان در محل اداره کل آموزش و پرورش این استان بیان کرد: اجرای صحیح طرح ها ، برنامه ها و مناسبت های بهداشتی براساس شاخص های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش از وظایف اصلی کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت نواحی و مناطق است .

وی اضافه کرد: مراقبان سلامت (مربیان بهداشت) به عنوان مروجان عادت ها ، رفتارها و مهارت های لازم زندگی در محیطی سالم و بهداشتی با نهادینه کردن فرهنگ بهداشت از زمان ورود دانش آموزان به مدرسه باید فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان با اعلام اینکه در سال تحصیلی جاری (97- 96 ) 15 درصد دانش آموزان استان به عنوان سفیران سلامت فعالیت می کنند گفت : کارشناسان سلامت پس از گذراندن دوره آموزشی ، به عنوان مدرس دوره آموزش های پیشگیری از ایدز در نواحی و مناطق با برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی به آموزش مراقبان سلامت خواهند پرداخت .

بالغ بر یک میلیون دانش آموز در خوزستان در بیش از هشت هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار