شهردار اهواز:
شهردار کلانشهر اهواز گفت: تعداد قابل توجه ای از پروژه های عمرانی به بهره برداری رسیده در کلانشهر اهواز به نام شهدای مدافع حرم استان خوزستان نامگذاری شده است.
کد خبر: ۵۲۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 23 November 2017
منصور کتانباف شامگاه گذشته در نشست هماهنگی برگزاری جشن پیروزی رزمندگان مدافع حرم استان خوزستان بیان کرد: داعش بعد از ۶ سال برچیده شده است و باید با برنامه ریزی و اقدامات موثر، آثار این گروه تروریستی در عراق و سوریه پاک شود.

وی با بیان اینکه داعش با این تفکر که برای انشقاق در دنیای اسلامی و اجرای برنامه های استکبار جهانی به وجود آمد، افزود: رزمندگان مدافع حرم در عراق و سوریه تلاش ها و از جان گذشتگی های زیادی در این خصوص از خود نشان دادند.

شهردار کلانشهر اهواز ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی با فرماندهی مقام معظم رهبری در حالی خاتمه عمر داعش را اعلام کرد که این پیروزی رزمندگان مدافع حرم به ابزاری برای صدور انقلاب اسلامی به تمام دنیا تبدیل شده است.

کتانباف با تاکید بر اینکه شهرداری اهواز همواره سپاسگذار رزمندگان و خانواده معظم شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم است، بیان کرد: در همین راستا تعداد قابل توجه ای از پروژه های عمرانی به بهره برداری رسیده در کلانشهر اهواز به نام شهدای مدافع حرم استان نامگذاری شده است.

وی افزود: شهرداری اهواز این تکلیف را بر خود واجب می داند که مجاهدت ها و دلاوری هایی که برای نابودی داعش از سوی رزمندگان ما انجام شده است را برجسته کند و در این زمینه روابط عمومی شهرداری اهواز و نیز معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری با تمام توان در برگزاری این جشن مشارکت خواهند داشت.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار