نماینده اهواز:
نماینده اهواز در مجلس گفت: با تصمیمات خوبی که سران سه قوه اتخاذ کرده‌اند، نحوه و سقف پرداخت سپرده‌های مردم در موسسه آرمان پس از برگزاری جلسه‌ای در بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام می‌شود.
کد خبر: ۵۲۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 23 November 2017
همایون یوسفی، اظهار کرد: روز چهارشنبه جلسه‌ای با معاون بانک مرکزی  و مسئولان موسسه ملل برگزار کردیم و در خصوص شروع پرداخت سپرده‌های مردم به آنها صحبت‌های خوبی شد. 

وی افزود: مساله پرداخت سپرده‌های مردم به آنها در جلسه سران سه قوه نیز مطرح شده و تصمیمات بسیار خوبی در آن جلسه اتخاذ شده است. در این زمینه کمیته‌ای از جانب سران قوا مشخص شده تا موضوع تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلسه‌ای که با معاون بانک مرکزی برگزار کردیم در جهت اجرایی کردن تصمیماتی بود که توسط کمیته منتخب سران قوا اتخاذ شد. قرار است روز پنجشنبه نیز جلسه‌ای در بانک مرکزی برگزار شود تا پس از آن بحث چگونگی و شرایط پرداخت به سپرده‌گذاران مشخص شود.

یوسفی عنوان کرد: با تصمیمات خوبی که سران سه قوه اتخاذ کرده‌اند، نحوه و سقف پرداخت سپرده‌های مردم در موسسه آرمان پس از برگزاری جلسه‌ای در بانک مرکزی اعلام می‌شود. نحوه پرداخت و میزان پرداخت در اطلاعیه‌ای از سوی بانک مرکزی و موسسه ملل به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان به طور جد پیگیر مساله پرداخت سپرده های مردم در بحث موسسه آرمان هستند و یک لحظه از پیگیری این مساله غافل نشده ایم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار