مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به استعدادهای خوبی که در ورزش جانبازان و معلولان استان وجود دارد در پاراالمپیک توکیو شانس چندین مدال رنگارنگ را داریم.
کد خبر: ۵۲۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ 21 November 2017
 افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان روز سه شنبه درمراسم افتتاح کمپ تمرینی مجموعه ورزشی جانبازان و معلوان در ورزشگاه تختی اهواز اظهار کرد: افتتاح این کمپ، یکی از اقدامات بسیار ارزشمند در راستای توسعه ورزش جانبازان و معلولان استان است و در آینده بنا داریم توجه بیشتری به این قشر از ورزشکاران داشته باشیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان استان در ورزشگاه تختی اهواز اشاره کرد و گفت: برای فاز اول این پروژه که امروز به افتتاح رسید، مبلغ 750 میلیون ریال هزینه کردیم همچنین در فاز دوم، توسعه زمین مد نظرمان است.

وی با بیان این که ورزشکاران بسیاری از همین زمین ورزشگاه تختی به تیم ملی راه یافتند و به عنوان‌های خوبی در رقابت‌های مختلف بین‌المللی و پارالمپیک دست پیدا کرده‌اند افزود: با راه اندازی این مجموعه ورزشی بنا داریم ورزشکاران بیشتری را در این فضا تحت آموزش قرار داده و ورزش جانبازان و معلولان را در استان گسترش دهیم.

حیدری در ادامه به مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز که سال‌ها ورزشکاران جانباز و معلول استان آرزوی آن را دارند اشاره کرد و گفت: کار ساخت این مجموعه کامل و مجهز از 12 سال پیش شروع شده است و پیش ‌بینی می‌کنیم که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد. 

وی با اشاره به وجود استعدادهای نوپا و درخشانی در بخش ورزش‌های جانبازان و معلولان در خوزستان افزود: امیدواریم با تلاش و همتی که از سوی هیات خوزستان و همچنین همکارانم در اداره ‌کل ورزش و جوانان خوزستان صورت می‌گیرد ورزش جانبازان و معلولان استان را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار