رییس پلیس راه خوزستان گفت: به دلیل تصادف زنجیره ای چند خودرو در جاده اهواز به غیزانیه در ظهر سه شنبه، این مسیر تا یک ساعت آینده مسدود است.
کد خبر: ۵۲۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 21 November 2017
رضا دولتشاهی با اشاره به اینکه این تصادف زنجیره‌ای ساعت 12:04 رخ داده بیان کرد: 2 تریلی حامل بار لوله از جلو به عقب با یکدیگر برخورد کردند و پس از آن برخورد سه خودرو دیگر موجب زنجیره ای شدن این تصادف شد.

وی کاهش شعاع دید و رعایت نکردن فاصله طولی را عامل این حادثه اعلام کرد و افزود: هم اکنون ترافیک 2 کیلومتری در این جاده ایجاد شده و وجود گرد و غبار و ترافیک سنگین دیگر خودروهای عبوری، کار را برای باز کردن مسیر سخت تر کرده است.

رییس پلیس راه خوزستان توصیه کرد: از رانندگان می‌خواهیم تا اطلاع ثانوی به این مسیر مراجعه نکنند و در صورت لزوم آزاد راه خلیج فارس (اهواز - ماهشهر)را به عنوان مسیر جایگزین انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون این حادثه 2 کشته بر جای گذاشته اظهار کرد: سه مصدوم این تصادف به بیمارستان اعزام شدند. 

دولتشاهی ادامه داد: از صبح امروز تاکنون به خاطر وجود بارندگی در بسیاری از نقاط خوزستان، بسیاری از جاده‌ها لغزنده شده‌اند که موجب چند مورد واژگونی خودرو از جمله در جاده های ایذه ، آغاجاری، ماهشهر شده است.

وی تاکید کرد: رعایت فاصله طولی مناسب و رعایت سرعت مجاز به همه رانندگان توصیه می‌شود.

وقوع این تصادف ، ارتباط مناطق جنوب و شرق خوزستان را که برای رسیدن به اهواز باید از طریق غیزانیه عبور کنند، با مشکل روبه رو کرده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار