سرپرست امور آبفاروستایی شهرستان شادگان گفت : در چند ماه گذشته تعداد 721 انشعاب غیر مجاز آب شرب در سطح روستاهای شادگان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۵۲۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 20 November 2017
به گزارش ایرنا _ منطقه خوزستان، هادی عساکره اظهار کرد:انشعابات جمع آوری شده در دهستان بوزی، روستاهای مسیر جفال و روستاهای مسیر خنافره کشف شده اند.

وی افزود: تعداد 130 انشعاب غیر مجاز در روستاهای مسیر خنافره، 275 انشعاب غیر مجاز در روستاهای دهستان بوزی و 316 انشعاب غیر مجاز در روستاهای مسیر جفال کشف شد.

عساکره با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی با دهیاران و بخشداران شادگان گفت: پس از کشف و جمع آوری انشعابات غیر مجاز نشست هم اندیشی با دهیاران و بخشداران برگزار شد تا با برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی راهنمایی های لازم برای جلوگیری از اتصال انشعابات غیر مجاز صورت گیرد.

سرپرست امور آبفاروستایی شهرستان شادگان گفت: حق آب بهاء مصرفی برای هزینه های تعمیر و نگهداری خطوط انتقال، شبکه های توزیع، تاسیسات آبرسانی و ... مصرف می شود که انشعابات غیر مجاز ضمن اینکه خسارات متعدد به شبکه ها و خطوط انتقال وارد می کند در کیفیت و کمیت آب شرب سایر اهالی شریف روستایی تاثیرگذار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار