مدیرعامل شركت ملی‌مناطق‌نفت‌خیزجنوب خبر داد:
مدیرعامل شركت ملی مناطق‌نفت‌خیزجنوب از ساخت 6 عدد استینگر برای نصب روی دهانه چاه 147 رگ سفید خبر داد و گفت: پس از پاكسازی و متمركز شدن شعله چاه، یكی از آن‌ها جهت آغاز عملیات Top Kill روی دهانه چاه مستقر خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 18 November 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان، بیژن عالی‌پور با اشاره به بازدید انجام گرفته از آخرین اقدامات جهت مهار چاه 147رگ سفید، اظهار کرد: 4 عدد استینگر 14 اینچ و 2 عدد استینگر 11 اینچ با طول های متفاوت، جهت نصب روی دهانه چاه 147 ساخته شده است كه پس از پاكسازی و متمركز شدن شعله چاه، یكی از آن‌ها جهت آغاز عملیات Top Kill  روی دهانه چاه مستقر خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر تمیزكاری استخر 130 هزار بشكه ای انجام شده و با توجه به استفاده از تمام ظرفیت موتور پمپ‌های آب در خنك‌سازی عملیات حمله به آتش، تسطیح مجدد محوطه عملیات و پاكسازی آبراه های اطراف، علاوه بر احداث جاده های دسترسی جدید جهت حصول اطمینان از روند عملیات مورد تاكید است. 

مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب با تاکید بر رعایت مسایل ایمنی و حفظ جان كاركنان، تصریح کرد: با آغاز استقرار دكل‌های 93 و 94 فتح شرکت ملی حفاری ایران و ازدیاد تردد خودروها در منطقه تا زمان استقرار كامل دكل ها و آغاز عملیات حفاری عمودی و انحرافی علاوه بر عملیات نزدیك شدن به دهانه چاه، لازم است تدابیر ایمنی با جدیت بیشتری پیگیری شود تا ضمن حفظ سرعت انجام عملیات، همکاران با خطر مواجه نشوند.

عالی‌پور عنوان کرد: همه كارهای اجرایی انجام شده و در حال حاضر آمادگی داریم تا در صورت بروز مانع یا نقص در یكی از موقعیت‌های عملیاتی، تصمیمات لازم اتخاذ شود و تیم های عملیاتی به سرعت موانع را مرتفع سازند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار