مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان خبر داد:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان در اهواز خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 30 آبان ماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز بر پا خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 18 November 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان، رحیم جلیلی، اظهار کرد: هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان از روز ۳۰ آبان ماه آغاز به کار می‌کند و تا روز سوم آذرماه ادامه می‌یابد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۳۰ شرکت از 10 استان کشور حضور دارند، تصریح کرد: از هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان استقبال خوبی به عمل آمده و استان‌های تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، فارس، یزد، اصفهان، البرز، خوزستان، آذربایجان شرقی و گلستان حضور پیدا کرده‌اند.

جلیلی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: اهمیت و تاکید بر تولید داخلی در زمینه صنعت ساختمان از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه است. همچنین ایجاد فضایی رقابتی میان شرکت‌کنندگان و ترغیب تولیدکنندگان داخلی برای حفظ فرهنگ بومی و همگام شدن با تکنولوژی روز دنیا از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان در اهواز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آماده بازدید علاقمندان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار