امام جمعه موقت اهواز گفت: در بحث زیرساختها کارهای خوبی انجام شده و اگر مدیریت جهادی نبود، کارها به بار نمی نشست.
کد خبر: ۵۲۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶ 11 November 2017
به گزارش تابناک خوزستان، حجت الاسلام ابوالحسن حسن زاده شامگاه امروز در جلسه ستاد اربعین استان خوزستان که در محل تالار الغدیر فرمانداری ویژه آبادان با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: در اربعین شاهد حمیت، همدلی و جهاد مستمر از سوی مسئولان و به ویژه مردم بودیم که نتیجه اش رضایتمندی زائران در مرزهای شلمچه و چذابه بود. 

وی اظهار کرد: در بحث زیرساختها کارهای خوبی انجام شده و اگر مدیریت جهادی نبود، کارها به بار نمی نشست. 

حجت الاسلام حسن زاده تصریح کرد: بایستی از اکنون تلاشمان بر انجام فعالیتهای فرهنگی با موضوعیت اربعین بیشتر شود تا خدای ناکرده این سفر به یک سفر عادی تبدیل نشود. 

امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر لزوم انجام رایزنی ها و پیگیریها در جهت برداشته شدن ویزا گفت: به طور حتم اگر این اتفاق بیفتد جمعیت زائران فعلی ۱.۵ برابر افزایش می یابد. 

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه از سال آینده در اربعین گرما را نیز داریم، افزود: بایستی سیاستهای مشخصی در موضوعاتی همچون بیمه زائران، پرداخت عوارض خروجی، ویزا، گذرنامه، پارکینگ و غیره تبیین شود تا زائران به درد سر نیفتند. 

وی با تاکید بر اینکه اربعین نباید دولتی شود، اظهار کرد: هر ساله شاهدیم که بسیاری از دستگاههای اجرایی اقدام به راه اندازی مواکب می کنند که این کارشان بیشتر از آنکه جنبه خدمات رسانی به زائران را داشته باشد جنبه معرفی و تبلیغ خودشان را دارد بایستی در این باره ابلاغیه و یا دستورالعمل جدی صادر شود. 

حجت الاسلام حسن زاده تصریح کرد: اعتبارات استانی که برای اربعین صرف می شود به تنهایی کافی نیست ضمن اینکه این کار بر اولویت های استان تاثیر می گذارد و این عدالت نیست، در این باره به اعتبارات ملی نیاز است. 

وی یادآور شد: مسئله اعتبارات جیزی نیست که بخواهیم با احساس مسئولیت از پس آن برآئیم، بایستی اعتبارات خاصی برای اربعین در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار