تیراندازی به دفتر نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در حالی رخ داده است که ضرورت دارد دستگاههای امنیتی و انتظامی ضمن شناسائی این افراد برخوردی قاطع با آنها انجام دهند.
کد خبر: ۵۲۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 08 November 2017
به گزارش ایرنا _ منطقه خوزستان، سه روز پیش افرادی ناشناس و سوار بر خودرو در مقابل دفتر فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و اقدام به تیراندازی به سمت دفتر وی کرده و بلافاصله از محل گریختند.

هر چند گفته شده که ماموران انتظامی هم پس از تعقیب و گریز این افراد با واکنش آنان مواجه شده و ظاهرا یک نفر از آنان نیز مصدوم شده است ولی شواهد نشان می دهد هیچ یک از این افراد دستگیر نشده اند.

یک منبع آگاه روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تلاش برای شناسائی و دستگیری این افراد آغاز شده است و پرونده ای قضائی در این زمینه تشکیل شده است.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود گفت:عدم برخورد با این افراد باعث گستاخی بیشتر آنان می شود و امنیت روانی جامعه را نیز تحت الشعاع خود قرار می دهد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در این تیراندازی به کسی آسیبی نرسیده است ولی مسئولان مربوطه باید هر چه سریعتر نسبت به دستگیری این افراد اقدام نمایند.

وی گفت: حسنوند از نمایندگان بسیار فعال و خوب استان خوزستان است و تلاش بیش از حد وی برای عمران و آبادانی استان و شهرستان اندیمشک شاید باعث حسادت افرادی شده که حاضر به موفقیتهای این خطه نیستند.

وی گفت: این افراد می خواهند با اینگونه کارها امنیت روانی شهرستان اندیمشک را بر هم زنند ولی قطعا نماینده مردم اندیمشک و مسئولان شهرستان از عزم راسخ خود برای آبادانی شهر کوتاه نخواهند آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار