عضو خبرگان رهبری گفت:تشیع سال به سال در سطح جهان تجلی بیشتری پیدا کرده و این نتیجه قیام خونین امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۵۲۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰ 06 November 2017
به گزارش ایرنا _ منطقه خوزستان، آیت الله سید علی شفیعی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی نسبت به سال های گذشته بهتر شده اما هنوز باید برای ارائه خدمات بهتر تلاش کرد.

وی افزود: نظم یکی از عالی ترین موهبت های انسانی است که اگر در اولویت هرکاری قرار گیرد، نتیجه حاصل شده از آن بسیار مطلوب خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: دستگاه های خدمت رسان و بخصوص مردم در این ایام هریک به نوبه خود با اخلاص به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند و هر سال شاهد حضور هرچه بیشتر این زائران در مرزهای استان هستیم.

وی بیان کرد: مراسم اربعین حسینی هرسال با شکوه فراوان برگزار شده و بر تعداد زائران افزوده می شود و همین امر مسئولیت مسئولان استان را در راستای ارائه خدمات بهتر و فراهم کردن زیرساخت ها بیشتر می کند.

آیت الله شفیعی تصریح کرد: اکنون از کشورهای افغانستان و پاکستان نیز زائران زیادی برای زیارت کربلا عزیمت می کنند و این نشان دهنده علاقه و ارادت شیعیان جهان به اهل بیت(ع) است.

وی اظهار کرد: دراین بازدید از نقاط مختلف مرز چذابه و بخش های امنیتی و انتظامی بازدید کردیم و مشاهده شد که سال به سال بر امکانات و تجربه نیروهای خدمت رسان افزوده شده و همین امر شرایط رفاه مردم را بیشتر می کند.

عضو خبرگان رهبری گفت: امروزه شاهد هستیم که مردم عاشقانه در کنار مسئولان به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند و این از نعمت های تشیع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار