جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روزانه بیش از ۳۰۰ هزار نفر از خدمات قابل ارائه در سه گذرگاه مرزی شلمچه، چذابه و مهران بهره می برند و این کاری بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۵۲۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 06 November 2017
به گزارش مهر _ منطقه خوزستان، سردار علی فضلی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین که در محل سالن اجتماعات پایانه تجاری شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: اگر چه در سالهای گذشته در زمینه تردد زائران کمبودها و نواقصی وجود داشت اما به همراهی، همدلی و هم افزایی بخشهای مختلف این مشکلات و نواقص سال به سال کمتر می شود. 

وی اظهار کرد: آنچه امروز در مرزهای کشور در قالب خدمات رسانی به زائران انجام می شود، اتفاق بزرگی است که با هیچ چیزی قابل قیاس نیست. 

سردار فضلی تصریح کرد: امروز با تلاش و همت خادمان، اتفاق میمون و مبارک خدمات رسانی بی منت در سه مرز کشورمان به ویژه شلمچه اتفاق افتاده و این موضوع لزوم قدرشناسی از فعالان این عرضه را طلب می کند. 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از سال گذشته فرمانده کل سپاه تدابیری را اتخاذ کرد که مهمترین آن «تشکیل ستاد مردمی خدمات رسانی به زائران غیر ایرانی» در مبادی ۶ گانه جمهوری اسلامی به خصوص مرزهای زمینی بود. 

سردار فضلی با تاکید بر رفع بسیاری از مشکلات با مدیریت و کنترل برنامه ها افزود: بخشهای دولتی، مردم نهاد، استانداران و فرمانداران، ناجا، وزارت کشور، اداره اطلاعات و سایر بخشها همگان کمک کردند تا شرایط لازم برای استقبال، پذیرایی و خدمات رسانی و تردد مطلوب و آسان زائران مهیا شود. 

وی اظهار کرد: خدمات رسانی به زائران اربعین حسنی چیزی جز عشق بازی نیست و این عشق بازی بدون کمک مردم میسر نمی شود. امروز نه تنها شلمچه، چذابه و مهران که ایران اسلامی ایستگاه بزرگ صلواتی برای زائران اباعبدالله الحسین شده است. 

سردار فضلی، ۶ استانی را که پذیرای زائران هستند را خادمان اصلی خواند و گفت: باید آسیب شناسی در جهت رفع دغدغه ها انجام شود؛ ضمن آنکه مردمی بودن خدمات رسانی به زائران نیز مورد غفلت قرار نگیرد.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: معتقدیم که همگان بایستی به زائران امام حسین (ع) کمک کنند. ایمان و اخلاص، مرزبندی ندارد و همه بایستی با هماهنگی در جهت خدمات رسانی به زائران تلاش کنند. 

سردار فضلی با اشاره به قدردانی تمام مسئولان کشوری از تلاش مسئولان و مردم استانهای خدمات رسان به زائران در جلسه دیروز شورای امنیت کشور، بر لزوم آسیب شناسی مسائل مرتبط با اربعین و شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تاکید کرد. 

وی اظهار کرد: در بخش حمل و نقل کشور و در مرز میرجاوه نیاز به کمک به رفع مشکلات وجود دارد. 

سردار فضلی تصریح کرد: تسهیلات در جهت تکریم زائران بایستی مهیا شود چرا که اربعین چیزی جز خدمات رسانی به زائران نیست، در استانهای خوزستان، ایلام و کرمانشاه به عنوان گذرگاههای اصلی زائران برای رفتن به کربلای معلی بایستی با بسیج تمامی شرایط و امکانات به بهترین نحو ممکن به موضوع اربعین کمک کرد. 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از وحدت و همدلی تمامی اقشار مختلف مردم و مسئولان برای بهبود و ارتقای خدمات رسانی به زائران به عنوان سرمایه های ملی کشور نام برد و گفت: بایستی دستگاههای اجرایی به عنوان معین به کمک مواکب مردمی بیایند زیار مواکب برای تداوم خدمات رسانی نیاز به همراهی دارند. 

وی افزود: روزانه بیش از ۳۰۰ هزار نفر از خدمات قابل ارائه در سه گذرگاه مرزی شلمچه، چذابه و مهران بهره می برند و این کاری بسیار ارزشمند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار