بخشدار دهدز:
بخشدار دهدز با بیان اینکه تصمیم نهایی در رابطه با استخدام آموزش و پرورش دهدز به‌زودی گرفته می‌شود گفت: بازدید بازرسان اداره کل آموزش و پرورش از پرونده‌های داوطلبان و نمی‌گذاریم حقی پایمال شود.
کد خبر: ۵۲۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 06 November 2017

به گزارش فارس_ منطقه خوزستان، حجت‌الله خسروی با اشاره به پیگیری اعتراضات به چگونگی استخدام نیروهای جدید در اداره آموزش و پرورش دهدز اظهار کرد: پس از اعلام اسامی توسط این اداره و اعتراضاتی که نسبت به آن صورت گرفت، انتقال این اعتراضات به مراجع بالاتر در شهرستان و استان انجام شد.

وی با بیان اینکه گزینش برخی از افراد انتخابی بر اساس نسبت‌ها و روابط از جمله اعتراضات صورت گرفته به این امر بود افزود: متاسفانه گمانه سفارش و روابط یکی از افراد در شهرستان که در جایگاه آموزشی نیز قرار ندارد باعث تاثیر در روند جذب شد و از این رو اعتراضاتی وارد بود.

بخشدار دهدز با اشاره به سفر 4 نفر از بازرسان اداره کل آموزش و پرورش این بخش تصریح کرد: افراد حاضر متشکل از مسؤولانی مانند حراست، استخدام، آموزش ابتدایی و ارزیابی اداره کل بودند که پرونده افراد را مورد بررسی قرار دادند.

خسروی تاکید کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده مقرر شد نام کسانی که در گذشته در مقطع پیش دبستانی فعالیت کرده‌اند و دارای بیمه هستند در کنار افرادی که نامشان در سیستم اداره کل آموزش و پرورش وجود دارد مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه معترضان به امر چگونگی به‌کارگیری افراد 25 نفر بودند که به‌دلیل وجود نقص در پرونده جز نفرات معرفی شده نبودند خاطرنشان کرد: پرونده افراد برای اخذ تصمیمات نهایی در رابطه با جذب و رد به اداره کل این نهاد انتقال داده شد و تصمیم لازم در رابطه با آن گرفته خواهد شد.

خسروی با بیان اینکه نتایج نهایی به‌زودی منتشر خواهد شد گفت: تا انجام تعیین و تکلیف نهایی این مساله برای افرادی که تاکنون ابلاغ نگرفته‌اند مجوزی صادر نمی‌شود و تصمیم‌گیری نهایی به‌زودی انجام می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: حق و قانون جز اصول اولیه تمام ادارات است و باید توجه به این امر صورت گیرد و اجازه نخواهیم داد تا با روابط و بی‌قانونی حق افرادی که واجد شرایط استخدام در این مساله هستند پایمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار