مدیر تعميرات شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب خبرداد:
مدير تعميرات تجهيزات صنعتي و ماشين آلات فرايندي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب گفت: اکنون تعامل بسيار سازنده ای میان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شركتهای دانش بنيان و سازندگان ايجاد شده است.
کد خبر: ۵۱۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶ 04 November 2017
به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، عبدالامیر حویزاوی در نشست خبری که امروز 13 آبان‌ماه در حاشیه نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال 88 تصميم گرفته شد تا نمايشگاهی تحت عنوان ساخت تجهيزات صنعت نفت خوزستان، در مركز اصلی توليد نفت كشور برگزار شود و در حال حاضر شاهد برگزاری این نمایشگاه هستیم.

وی افزود: اکنون تعامل بسيار سازنده ای میان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شركتهای دانش بنيان و سازندگان ايجاد شده و همواره رويدادها، دستاوردها و خدمات ارائه شده در نمايشگاه های پيشين را رصد و پس از ارزيابی كمی و كيفی محصولات ارائه شده، اقدام به ارتباط گيری و همكاری با ارائه دهنده آن سرويس می کنیم.

مدير تعميرات تجهيزات صنعتی و ماشين آلات فرايندی شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب تصریح کرد: توربين گازی كاملا ايرانی "تيدا" که نسخه كاملا داخلی توربين های گازی سولار است با همكاری يك شركت دانش بنيان ايرانی طراحی و توليد شده و اکنون پس از گذراندن زمان تست در حال كار است.

حویزاوی عنوان کرد: نكته مهم و قابل توجه اين است كه ايده تيدا در همين نمايشگاه ساخت تجهيزات صنعت نفت مطرح و پس از بررسی و تائيد، با تقسيم دانش میان مناطق نفت خیز و سازنده ها، این توربین با بهترين كيفيت ساخته شد.

وی ادامه داد: در این زمینه ريسك كرديم، اما این ریسک صحیح بود و نتيجه اعتماد ما به سازندگان مثبت بود و به جرات مي توان گفت كه شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، بر حسب فرمان مقام معظم رهبری، به طرح و ايده های سازندگان اعتماد كرد.

مدير تعميرات تجهيزات صنعتي و ماشين آلات فرايندی شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب گفت: اعتماد به سازندگان در اقدامی منحصر به فرد، فرايند عظيم توليد نفت را تبديل به بستری كرد تا دانش و صنعتگر ايرانی در بهسازی، تعمير و ارتقاء ماشين آلات و تاسيسات عملياتی آن ورود كنند.

حویزاوی بیان کرد: وظيفه اصلی ما تعميرات اساسی ماشين آلات شامل توربين، كمپرسور و پمپهايی با قدرت بالای 4000 اسب بخار، تاسيسات اعم از كارخانه های بهره برداری و نمكزدايی و ايستگاه های تقويت فشار گاز و تزريق گاز علاوه بر تجهيزات فرايندی است.

وی با بیان اینکه در سال 95، تعداد 23 كارخانه بصورت پكيج مورد تعميرات اساسی قرار گرفت، عنوان کرد: در بخش ماشين آلات با توان زير 4000 اسب بخار، 2141 ماشين و 2349 قطعه تعمير شد و علاوه بر اين، 4864 عدد انواع شيرآلات ايمنی و فرايندی نيز به همت كاركنان عزيز مجموعه تعميرات تجهيزات صنعتی و ماشين آلات فرايندی تعمير شد. 

مدير تعميرات تجهيزات صنعتی و ماشين آلات فرايندی شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب خاطرنشان کرد: امسال تا پايان شهريور ماه، 9 كارخانه به صورت پكيج تعميرات اساسی شد. در بخش تجهيزات، 405 تجهيز و در بخش ماشين آلات 55 ماشين تعمير شده و 389 ماشين با توان زير 4000 اسب بخار و 1314 قطعه را نيز اورهال كرده ایم. همچنین 3000 عدد انواع شيرآلات ايمنی و فرايندی را مورد تعميرات اساسی قرار داديم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار