فرماندار اندیمشک گفت:2 نفر از کارکنان اداره راهداری این شهرستان در حال برداشت شن و ماسه از معدن برای ایمن سازی مسیر تردد زائران اربعین دچار حادثه شده و یکی از آنان جان باخت.
کد خبر: ۵۱۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 04 November 2017
به گزارش ایرنا _ منطقه خوزستان، حادثه ریزش معدن شن و ماسه در اندیمشک روز شنبه موجب مرگ یک نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر از کارکنان اداره راهداری این شهرستان شد.
پیمان جهانگیری عصر شنبه به خبرنگار ایرنا افزود:کارکنان اداره راهداری اندیمشک به منظور ایمن سازی سه راهی دهلران از مسیرهای تردد زائران در حال برداشت شن و ماسه از یک معدن در منطقه بالارود این شهرستان بودند که دچار حادثه شدند.

وی افزود: کارکنان اداره راهداری اندیمشک برای ایمن سازی مسیر و پارکینگ به سمت سه راهی دهلران از جمعه شب تا ظهر روز شنبه مشغول انتقال شن و ماسه از این معدن بودند که بخشی از معدن شن و ماسه بر روی آنها ریزش کرد.

جهانگیری بیان کرد: علاوه بر مرگ یکی از کارکنان اداره راهداری ، یک نفر نیز مصدوم شده که توسط نیروهای امدادی نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.

وی با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش و بیان اینکه این عزیزان برای خدمت به زائران کربلای معلی تلاش بسیاری کرده و زحمت زیادی متحمل شدند افزود:به محض وقوع این حادثه کلیه نیروها و دستگاههای امدادی برای کمک به افراد گرفتار شده زیر شن و ماسه وارد عمل شدند.

فرماندار اندیمشک گفت:یکی از این افراد بر اثر شدت صدمه جان باخت و وضعیت عمومی فرد مصدوم مساعد است.

منطقه بالارود در 4 کیلومتری اندیمشک واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار