رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:
رئیس پلیس راه خوزستان از پارک 38 هزار خودرو تا شب گذشته در پارکینگ‌های دو مرز چذابه و شملچه خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 04 November 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان، سرهنگ رضا دولتشاهی، اظهار کرد: روز گذشته شاهد ترافیک سنگین در مرزهای شلمچه و چذابه بودیم. دلیل ترافیک سنگین روز گذشته افزایش ترددهای بومی بود ولی از امروز صبح(شنبه) ترافیک روان و آرامی داریم و با مشکل خاصی مواجه نیستیم. 

وی با بیان اینکه تا شب گذشته 38 هزار خودرو در پارکینگ‌های چذابه و شلمچه پارک شده، خاطرنشان کرد: تا دیشب 23 هزار خودرو در پارکینگ‌های‌ چذابه و 15 هزار خودرو در پارکینگ‌های شلمچه پارک شده است. 

دولتشاهی تصریح کرد: از چهار روز پیش ظرفیت پارکینگ شمالی چذابه پر شده و تنها 20 درصد از فضای پارکینگ جنوبی چذابه باقی مانده است. همچنین حدود 30 درصد از ظرفیت پارکینگ‌های شلمچه خالی است ولی در خصوص پارکینگ با مشکلی مواجه نخواهیم شد زیرا میزان خروجی خودروهای پارک شده در حال افزایش است. 

وی گفت: پیک ترافیکی اربعین روز گذشته بود و در واقع بیشترین خروج زائران ایرانی در دو مرز چذابه و شلمچه روز گذشته انجام ولی امروز خروج از مرزها کمتر و ورودها بیشتر شده است. 

رئیس پلیس راه خوزستان تأکید کرد: از مردم می‌خواهیم در مسیر و حاشیه جاده‌ها پارک نکنند تا مجبور نشویم خودروها را با یدک‌کش به پارکینگ انتقال دهیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار