فرمانده مرزبانی خوزستان:
فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: وضع و شیوه تردد زائران اربعین حسینی در مرزهای خوزستان شامل شلمچه و چذابه بسیار مطلوب است.
کد خبر: ۵۱۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 02 November 2017
به گزارش مهر _ منطقه خوزستان، سردار عبداله نظرپور اظهار کرد: با توجه به شرایط لازم و زیرساخت های خوبی که در دو مرز شلمچه و چذابه صورت گرفته، شاهد روانسازی و پیاده روی با آرامش اباعبدالله الحسین (ع) هستیم. خوشبختانه در دو مرز مشکل خاصی در زمینه اعزام زائران نداریم.

وضع تردد زائران در چذابه و شلمچه مطلوب است

وی افزود: مردم و زائران حسینی قوانین را رعایت می کنند و هم نیروهایی که حضور دارند؛ نیروها به زائران احترام گذاشته، خدمت رسانی لازم به آنها را ارائه و کار اعزامشان را نیز تسریع می کنند.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: امنیت خوبی توسط همه نیروهای مسلح استان به ویژه مرزبانی و نیروی انتظامی در هر دو پایانه تأمین و حکمفرما شده است.

سردار نظرپور بیان کرد: در حوزه های مختلف راهنگایی و رانندگی، یگان ویژه و سایر دستگاه هایی که حضور دارند هم با اشرافیت در زمینه تأمین امنیت تلاش خوبی دارند و هم اینکه خدمات رسانی را در زمینه اعزام زائران با انگیزه خوب و بالایی انجام می دهند.

وی در پایان گفت: پیش بینی شده که تا پایان ایام اربعین و بازگشت زائران از عتبات عالیات نیروهای مرزبانی و سایر دستگاه ها در مرز چذابه و شلمچه حضور داشته باشند و خدمات رسانی کنند تا همانند سنوات گذشته شاهد یک راهپیمایی عظیم و خوبی در مرزهای خوزستان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار