از همان لحظات اولیه حادثه این اورژانس هوایی گچساران بود که خود را به محل رساند تا امدادرسانی لازم را انجام دهد که رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گزارش خود از محل حادثه را ارائه داد.
کد خبر: ۵۱۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 30 October 2017
روز گذشته بود که خبر انفجار و آتش سوزی در یکی از چاههای نفت منطقه نفت خیز گچساران مخابره شد که البته در ساعات اولیه ، ضد و نقیض هایی از آمار و تلفات و حتی اینکه منطقه تحت حوزه ی شرکت نفت گچساران است یا خوزستان ، وجود داشت . نبود دسترسی به اینترنت در محل هم کار گزارش تصویری لحظه ای را ناممکن کرده بود ، اما پس از گذشت ساعاتی از حادثه جزئیات آن اعلام شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار گچساران گفت: محمد سلیمی دکل بان و فرزاد ارزانی حفار دکل نفتی رگ سفید این شهرستان که هر 2 اهل خوزستان بودند در حادثه آتش سوزی این میدان نفتی جان خود را از دست دادند.
عبدالرحیم رحیمی با تاکید بر اینکه تعداد جانباختگان این حادثه 2 تن و از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران بودند گفت :این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشته و دلیل بروز آن نیز در حال بررسی است.
در لحظات اولیه حادثه در خبری اعلام شده بود که در آتش سوزی گسترده در دکل نفتی شماره 95 در منطقه رگ سفید در مرز بوشهر 4 تن کشته شدند.
فرماندار گچساران تصریح کرد: این آتش سوزی همچنان ادامه دارد و نیروهای امدادی از طریق هلال احمر و اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
 
آخرین جزئیات آتش انفجار و آتش سوزی در چاههای نفت رگ سفید / بالگرد اورژانس گچساران ، امدداگر ویژه حادثه + تصاویر هوایی 
 
بالگرد اورژانس گچساران ، امدداگر ویژه حادثه
اما از همان لحظات اولیه حادثه این اورژانس هوایی گچساران بود که خود را به محل رساند تا امدادرسانی لازم را انجام دهد که رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در گزارش خود از محل حادثه با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۵ و 55 دقیقه امروز به وقوع پیوست، گفت: در این انفجار متاسفانه دونفر طعمه حریق شدند.
جلال پوران فر بیان کرد: در پی دریافت این خبر از مرکز پیام ۱۱۵ گچساران، جهت امدادرسانی فوری، بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شد.
پورانفرد تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم توسط کد اعزامی، متاسفانه بر اثر انفجار و آتش زیاد، دو نفر در آتش سوختند.
رئیس مرکز حوادث وفوریتهای پزشکی اعلام کردند آتش دکل نفتی به حدی است که خاموش کردن آن چند روز به طول می انجامد و تلاش گروه اطفاء حریق دکل نفتی جهت خاموش کردن ادامه دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار