رئیس هیئت تیراندازی با تپانچه استان البرز گفت: مجموع شهرستان‌های استان البرز مانند ساوجبلاغ، طالقان، هشتگرد، نظرآباد و اشتهارد کمبود سالن‌های تیراندازی دارند.
کد خبر: ۵۱۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 27 October 2017
به گزارش تابناک : نرگس کشاورز با گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: در مجموع تفنگ تپانجه و بادی 210 ورزشکار سازمان یافته در شهرستان‌های البرز و چهار هزار ورزشکار تیراندازی با اهداف پروازی و شکاری در البرز به طور سازماندهی نشده مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: سالن‌های ورزشی تیراندازی زیادی در استان البرز نیست و تنها یک پایگاه قهرمانی تیراندازی مالک اشتر برای هیئت فعالیت دارد که برنامه‌ای نیز برای استعدادیابی در مدارس البرز در این رشته ورزشی در حال انجام است.

رئیس هیئت تیراندازی استان البرز با اشاره به اینکه سالن بنت‌الهدی آموزش و پرورش و یک سالن 4 خطه در کمال شهر فعال است، بیان کرد: چند سرمایه‌گذار برای سالن مطهری که در حد سوله زدن باقی مانده اعلام آمادگی دارند ولی در مجموع شهرستان‌های استان البرز مانند ساوجبلاغ، طالقان، هشتگرد، نظرآباد و اشتهارد کمبود سالن‌های تیراندازی دارند.

وی ادامه داد: برنامه کوهنوردی همراه با تیراندازی خط پرتابل برای بیش از  30 نفر از ورزشکاران در هفته تربیت بدنی انجام شد که با توجه به استقبال خوب مردم امیدواریم برنامه به صورت هفتگی و عمومی انجام گیرد.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار