نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مورد ظلم واقع شدیم و کارگر ما امروز رنج دیده است؛ نیاز به یک مرحم بر زخم این کارگران اهل شهرستان شوش داریم.
کد خبر: ۵۱۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 27 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، سید راضی نوری پیش از ظهر  امروز در ستاد اشتغال شهرستان شوش با حضور استاندار خوزستان اظهار کرد: در سال «اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال» به سر می بریم؛ باید بعد از هشت ماه مشخص کنیم که کجای این شعار قرار گرفته ایم.

وی با گلایه از اینکه امروز یکی از مشکلات و دغدغه های هر خانواده شهرستان شوش بیکاری است، بیان کرد: شوش یک ظرفیت بسیار بزرگی از کشاورزی، نیروی انسانی، صنعت و میراث فرهنگی دارد ولی چرا باید چنین وضعیت بیکاری در شهرستان وجود داشته باشد؟

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با گلایه از اینکه برای سرمایه گذاری نیاز به بیش از ۱۸ استعلام است، اضافه کرد: سرمایه گذاری که قصد سرمایه گذاری در شهرستان را داشته با مشکلات بسیاری مواجه می شود؛ بنابراین تشکیل کارگروه تسهیل برای فعالیت سرمایه گذاران را خواستار هستیم.

نوری با انتقاد از اینکه هنوز مشکلات کارگری خودمان را هم حل نکرده ایم، گفت: متأسفانه شرکت هفت تپه چهار ماه حقوق نداده و کارگر قصد خودکشی داشت و خنجر به گلوی فرزند خودش زده است.

وی بیان کرد: دولت و نظام هر دو اسلامی هستند و انتظار داریم تا با افرادی که جواب کارگران را نمی دهند، برخورد شود. کارگران ما نان خود را به صورت نسیه خریداری و تهیه می کنند پس چرا یک مدیر نباید جواب این کارگران را بدهد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آنچه که در میدان می بینیم را باید بازگو کنیم، ادامه داد: مشکلات عدیده ای در شهرستان شوش داریم و یکی از انتظارات ما این است تا یک نفر غیر شوشی در شرکت ها و کارخانه های این شهرستان استخدام نشود.

نوری با اشاره به ظرفیت های بالای شوش هشدار داد: متأسفانه برخی افراد به اسم بخش خصوصی مسائلی به وجود می ِآورند که حتی ممکن است منجر به آتش کشیده شدن شهرستان هم شود.
در شهرستان شوش ظرفیت های بسیاری از جمله بازارچه مرزی، پایانه صادراتی، منطقه آزاد، کشاورزی، صنعت و گردشگری ظرفیت های بسیاری دارد که از استاندار خوزستان تقاضای تفویض اختیار برای فعال کردن این ظرفیت ها و اشتغالزایی برای مردم شهرستان را داریم.

وی در پایان گفت: ما مورد ظلم واقع شدیم و کارگر ما امروز رنج دیده است؛ نیاز به یک مرحم بر زخم این کارگران اهل شهرستان شوش داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار خوزستان، نماینده مردم شوش در مجلس، مدیرکل و معاونان تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، فرماندهی انتظامی شوش، مدیرکل جهاد کشاورزی خوزستان، مدیرکل اقتصادی استانداری خوزستان، فرماندار شوش، مشاور استاندار و برخی دیگر از مسئولان استانی و محلی در این جلسه حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار