بیژن کردستانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل “شرکت شهرک‌های صنعتی” استان کرمانشاه گفت: پس از تلاشهای فروان و با مساعدت دکتر شهاب نادری نماینده پاوه و اورامانات و مسئولان شهرستان جوانرود شهرک صنعتی جوانرود با حضور معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت کشور افتتاح می شود.
کد خبر: ۵۱۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 26 October 2017
بیژن کردستانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک اظهار داشت : با پیگیری های دکتر شهاب نادری نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و همراهی مسئولان شهرستان جوانرود صبح فردا با حضور معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کشور و نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی افتتاح می شود .

وی افزود : شهرک صنعتی جوانرود با مساحت ۴۳ هکتار طی مصوبه ۱۲ مهر ماه ۱۳۸۰ هیئت وزیران پس از طی مراحل قانونی مربوطه با آغاز فرایند خرید زمین عملیاتی گردید.

مدیرعامل "شرکت شهرک‌های صنعتی” استان کرمانشاه ادامه داد و افزود : طی بازدید ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۶ مهندس یزدانی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت کشور و ریاست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و دستور ویژه ایشان عملیات اجرایی زیرساخت ها با همکاری مسئولان شهرستان و رایزنی ها و تلاشهای قابل تقدیر دکتر شهاب نادری آغاز شد و فاز یک شهرک صنعتی جوانرود در وسعت ۱۳٫۷ هکتار آغاز و طی دو ماه آماده بهره برداری و واگذاری به متقاضیان شد.

کردستانی گفت : با احتساب خرید زمین پروژه های اجرای معبر شهرک ، اجرای شبکه توزیع برق ۲۰ کیلو ولت ، اجرای شبکه روشنایی معابر ، اجرای شبکه توزیع آب ، خرید انشعاب از آب و فاضلاب روستایی ، اجرای خط انتقال انشعاب آب ، اخذ تلف با سیستم GSM ، اجرای آسفالت و جدول گذاری بلوار ورودی ، اجرای فضای سبز بلوار ورودی  با هزینه کرد ۲۵ میلیارد ریال انجام شده است .

وی افزود : پس از افتتاح شهرک صنعتی جوانرود با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و  مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با پیگیری نماینده اورامانات از آخرین وضعیت شهرک های صنعتی پاوه و ثلاث باباجانی نیز بازدید به عمل می آید.

گفتنی است با پیگیری نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و تذکرات اکید و مکرر مبنی بر عدم فعالیت شهرکهای صنعتی در اورامانات، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران جهت افتتاح شهرک صنعتی جوانرود و بازدید و بررسی و رفع مشکلات شهرک صنعتی پاوه و ثلاث باباجانی صبح فردا در اورامانات حضور پیدا خواهند کرد.

گفتگو از فرهاد صالحی 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار