کد خبر: ۵۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 22 June 2015
 
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان هیئت های ورزشی استان البرز تلاش دارند با برگزاری مسابقات مختلف با عنوان جام رمضان تنور فعالیت های ورزشی را در شب های زیبای ماه صیام و بندگی داغ نگه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز ماه مبارک رمضان و با توجه به شرایط روزه داران فعالیت های ورزشی به شکل حرفه ای و قهرمانی میسر نیست با این حال هیئت های ورزشی در استان البرز و به تبع آن هیئت های شهرستانی با توجه به امکانات سخت افزاری که در اختیار دارند سعی دارند در این شب های توام با معنویت برنامه های ورزشی متنوعی را برنامه ریزی کنند تا فضاهای ورزشی در ساعات پس از افطار لحظاتی شاد و مفرح را برای نوجوانان و جوانان رقم بزند.

در این گزارش تلاش کرده ایم مهمترین رویدادهای ورزشی ماه مبارک رمضان در استان البرز را به اطلاع علاقمندان برسانیم.

دو رویداد جذاب در فوتسال

هیئت فوتبال استان البرز و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در ماه مبارک رمضان و همچون سنوات گذشته مسابقات فوتسال را برگزار می کنند.

کمیته فوتسال هیئت فوتبال البرز جام رمضان خود را در سه رده سنی آزاد،ادارات و پیشکسوتان به میزبانی سالن انقلاب اسلامی کرج برگزار می کند و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با همکاری باشگاه شهاب برای یازدهمین سال پیاپی میزبان جام رمضان با عنوان همدلی و همزبانی در سالن شهدای سرحدآباد کرج است.

در کنار این دو رویداد شاخص در فوتسال، شهرستان های تابعه البرز همچون ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس نیز در رشته فوتسال جام رمضان خواهند داشت.

رقابت موسفید کرده های توپ و تور

هیئت والیبال استان البرز همچون سال گذشته برای ماه مبارک امسال برگزاری مسابقات والیبال برای پیشکسوتان را برنامه ریزی کرده است.

این مسابقات قرار است هر شب با برگزاری دو بازی در سالن قدیمی شهدای فلاحت دولت آباد کرج برگزار شود وبه نظر می رسد همچون سال های گذشته شب های جذابی را برای علاقمندان به توپ وتور رقم بزند.

رقابت ووشو کاران نوجوان وجوان

هیئت ووشو استان البرز نیز برنامه ریزی لازم را برای برگزاری جام مرضان در سالن ورزشی آزادگان کرده است.

این هیئت ورزشی در دوشب پیاپی ودر تاریخ ۱۰ و۱۱ تیرماه مسابقات ووشو جام رمضان را در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می کند. این مسابقات با نظارت کمیته فنی محلی برای معرفی چهره های مستعد نیز خواهد بود ومقدمه ای برای تشکیل تیم های منتخب استان خواهد بود.

والیبال نشسته برای ورزشکاران جانباز و معلول

هیئت ورزش های جانبازان و معلولان البرز در شب های ضیافت الهی بیکار ننشسته و با برنامه ریزی مسابقات والیبال نشسته برای آقایان و بانوان می خواهد پای آنها را به سالن ورزشی اختصاصی خود ر مرکز شهر کرج بکشاند. دومین دوره این مسابقات قرار است از هفته دوم ماه مبارک به شکل منظم در سالن جانبازان برگزار شود.

جام رمضان کاتاروها با طعم تجلیل

هیئت کاراته استان البرز برای ماه مبارک رمضان بیکار ننشته و برای تحرک و پویایی این ورزش برگزاری یک دوره مسابقات را برنامه ریزی کرده است.

این مسابقات در رده های سنی نونهالان تا بزرگسالان به میزبانی سالن بعث کرج برگزار می شود و قرار است در حاشیه آن از برترین های این ورزش البرز در یک سال گذشته تقدیر شود.

توجه تکواندو به رده پایه

هیئت تکواندو استان البرز همانند ماه های دیگر سال برای ماه رمضان برنامه ریزی مفصلی داشته تا در این ماه از حجم فعالیت و کارهایش کاسته نشود. این هیئت ورزشی مسابقات آزاد شکوفه ها، خردسال و نونهالان را در دستور کار دارد و قرار است این مسابقات را در تاریخ ۱۲ تیرماه و به میزبانی خانه تکواندو البرز برگزار کند.

برنامه ویژه جودو برای خردسالان

هیئت جودو با توجه طرح استعدادیابی خود برگزاری مسابقات جودو خردسالان را برای این ماه برنامه ریزی کرده است. بر اساس اعلام هیئت جودو استان البرز قرار است در این مسابقات استعدادهای این ورزش شناسایی و در قالب یک طرح مدون در مسیر آموزش قرار گیرند.

بسیاری دیگر از هیئت های ورزشی البرز و به تبع آن شهرستان ها برای عدم ایجاد وقفه در فعالیت های ورزشی برنامه ریزی گسترده ای را برای برگزاری مسابقات در شب های ماه مبارک رمضان داشته اند و درصددند همچون سال های قبل ورزش را همسو با معنویت به خانه های مردم ببرند که بیان همه آنها در این مطلب قابل عنوان نیست.

چه خوب است در این شب های زیبا سری به سالن های ورزشی بزنیم و با به نظاره نشستن رقابت توام با اخلاق و منش های پهلوانی جوانان و نوجوانان رونقی دوچندان به ورزش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار