دبیر کمیسیون خبرداد:
دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت : اعضای کمیسیون انرژی در اولین گام خود فردا از تاسیسات پالایشگاهی آبادان و تاسیسات دریایی خرمشهر بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۵۱۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 23 October 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان ، قاسم ساعدی، اظهار کرد: کمیسیون انرژی تصمیم گرفته است تا از حوزه‌ها و تاسیسات انرژی زیر مجموعه وزارت نیرو، وزارت نفت و انرژی اتمی (خصوصی و دولتی) به صورت میدانی بازدید کنند و در جریان فعالیت‌ها، مشکلات و روند کاری آن‌ها قرار بگیرد. 
  
وی افزود: اعضای کمیسیون انرژی به دنبال آن هستند تا به صورت مستقیم از فعالیت بخش‌های مختلف وزارتخانه‌ها در زمینه انرژی مطلع شوند و با برگزاری جلساتی با عوامل اجرایی هر بخش، به بررسی مشکلات و چالش‌های آن‌ها بپردازند. 
  
دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای کمیسیون انرژی در اولین گام خود فردا از تاسیسات پالایشگاهی آبادان و تاسیسات دریایی خرمشهر بازدید می‌کنند. 
  
وی با بیان این‌که در این بازدید سعی می‌شود تا همه اعضای کمیته‌های داخلی کمیسیون انرژی حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: پس از بازدیدی که از تاسیسات پالایشگاهی آبادان و تاسیسات دریایی خرمشهر انجام می‌گیرد، کمیته‌های تخصصی کمیسیون انرژی به بررسی مسایل می‌پردازند و نظرات اصلاحی در راستای انتظارات نظام و مردم به آن بخش‌ها ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار