رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: حریق هتل آزادی به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی توسط کارگرانی که مشغول جوشکاری و نصب کامپوزیت در نمای هتل بودند، رخ داد.
کد خبر: ۵۱۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 23 October 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان، مجید فرهانی، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۷:۱۴ بعد از ظهر روز گذشته در هتل آزادی واقع در خیابان طالقانی آبادان اتفاق افتاد که با تلاش آتش نشانان مهار شد.
 
وی تعداد مصدومان را هشت نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد مصدوم، پنج نفر دچار دود گرفتگی، یک نفر دچار برق گرفتگی و دو نفر دچار مشکل تنفسی شدند که بلافاصله توسط پرسنل اورژانس آبادان به بیمارستان اعزام شدند.
 
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان، علت وقوع این حادثه را عدم رعایت  اصول ایمنی توسط کارگران عنوان کرد و گفت: این آتش سوزی به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی توسط کارگرانی که مشغول جوشکاری و نصب کامپوزیت در نمای هتل بودند، رخ داده است.
 
وی افزود: بارها به شهروندان اعلام کردیم که نصب کامپوزیت، غیرایمن است و چنانچه می خواهند آن را نصب کنند، باید برق کاملا قطع باشد.
 
فرهانی ادامه داد: جوشکاری که در حال نصب کامپوزیت بود به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی، دچار برق گرفتگی شد که توسط پرسنل اورژانس به بیمارستان اعزام شد.
 
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان، گفت: همچنین این ساختمان فاقد پله اضطراری بود که مهمانان این هتل را برای خروج با مشکل مواجه کرد و آن ها توسط پرسنل آتش نشانی از هتل خارج شدند.
 
بر اساس این گزارش، همچنین رییس مرکز فوریت های پزشکی آبادان درباره این حادثه، عنوان کرد: در این حادثه، هشت نفر مصدوم شدند.
 
دکتر شهرام مقام با اشاره به وضعیت مصدومان این آتش سوزی، گفت: پنج نفر از مصدومان که دچار دود گرفتگی شده بودند در محل توسط پرسنل اورژانس به وضعیت آن ها رسیدگی شد.
 
وی افزود: همچنین سه نفر دیگر از مصدومان این حادثه که دچار مشکل تنفسی و برق گرفتگی شده بودند به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند.
 
رییس مرکز فوریت های پزشکی آبادان با اشاره به وضعیت عمومی مصدومان آتش سوزی هتل آزادی این شهر گفت: حال عمومی این مصدومان خوب است و وضعیت آن ها زیاد وخیم نیست.
 
به گزارش ایسنا، در این حادثه چهار طبقه هتل آزادی دچار آتش سوزی شد و یک اتاق این هتل نیز به صورت کامل در آتش سوخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار