نایب رئیس شورای شهر اهواز تاکید کرد:
نایب رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به حادثه امروز ریزش کوه در اهواز گفت: در حق مردم این منطقه سهل‌انگاری و کوتاهی شده تا حدی که همه این منطقه را حاشیه‌ای می‌دانند در حالی که در قلب شهر اهواز است.
کد خبر: ۵۱۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 22 October 2017
مهران باباپور، در خصوص حادثه امروز ریزش کوه روی دو باب منزل مسکونی در خیابان 4 کوی خالدی اهواز، اظهار کرد: مردم این منطقه هیچ گناهی ندارند زیرا هیجکس راضی نیست با این شرایط سخت زندگی کنند، مردم به ناچار در این منطقه سکونت یافته‌اند. 
  
وی ادامه داد: مقصر حادثه امروز هم اداره راه و شهرسازی و هم استانداری و هم شهرداری است که به نوعی به وظایف خود عمل نکرده‌اند. هر خونی که در اینجا ریخته شود، بر گردن همه مسئولان از اعضای شورای شهر تا استاندار خواهد بود. 
  
این عضو شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: آقای عتاب اهوازی سرپرست شهرداری اهواز را قبلا به بازدید از این منطقه و خیابان 29 آوردم و یادآوری کردم که ممکن است هر لحظه در این منطقه اتفاقی بیافتد. استاندار برای جابجایی برخی از منازل خیابان 29، قول کمک 800 میلیونی را دارد اما متاسفانه آن قول هم عملی نشد. 
  
باباپور با انتقاد از عدم تحقق وعده‌ها و قول‌ها و تخصیص اعتبارات به منازل پرخطر و ناایمن منطقه هفت اهواز عنوان کرد: شهردار منطقه می‌گوید به خاطر عدم تحقق این وعده‌ها و قول‌ها از ساکنین این محلات شرمنده است و از شرمندگی خود دیگر نمی‌تواند به این محلات بیاید. 
  
وی با بیان اینکه ساماندهی مشکلات این منطقه مستلزم عزمی ملی است، افزود: شورای تأمین خوزستان باید برای رسیدگی به مشکلات این منطقه جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد. 
  
نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: منازل این منطقه دارای قدمتی 50 تا 70 ساله هستند. اما متاسفانه در حق مردم این منطقه سهل‌انگاری و کوتاهی شده، هر کس به این منطقه می‌آید، می‌گوید این منطقه حاشیه‌ای است. اما در واقع این منطقه آنقدر مورد کم‌لطفی و کم‌کاری مسئولان قرار گرفته که آن را حاشیه شهر می‌دانند در حالی که این منطقه قلب شهر است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار