حسن بساطی‌پناه مدیرروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام ، رتبه دوم برترین روابط عمومی‌های شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۵۱۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 21 October 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛در هفتمین جشنواره انتخاب برترین روابط عمومی‌های صنعت آب و فاضلاب،   مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام در بخش آموزش همگانی حائز رتبه دوم در بین روابط عمومی‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور شناخته شد.

 

این جشنواره که با هدف انتخاب بهترین مدیران و تلاشگران عرصه روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری کشور هر ساله برگزار می‌شود از مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام با اهداء تندیس و لوح سپاس تقدیر و تکریم به عمل آمد.

 

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است :

رشد و توسعه صنعت بزرگ آب وفاضلاب ،مدیون تلاش بی وقفه وبی دریغ مدیران و متخصصانی است که دانش ،تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند .

بدینوسیله ضمن تبریک به مناسبت کسب مقام دوم در بخش آموزش همگانی در هفتمین جشنواره انتخاب روابط عمومی‌های برتر صنعت آب و فاضلاب و تقدیر از تلاش‌های تحسین‌برانگیز شما، توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار