معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تمام مدارس فعالیت‌های تربیت بدنی را در راستای تحرک بیشتر دانش‌آموزان انجام می‌دهند تا با چاقی مفرط دانش‌آموزان روبه‌رو نباشیم.
کد خبر: ۵۱۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 21 October 2017
علی قلی‌زاده اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی خود را مکلف می‌دانیم از همکاران تربیت بدنی که بدون ادعا در راستای ترویج شور و نشاط و سلامتی و تندرستی در مدارس تلاش می‌کنند تقدیرکنیم.

وی افزود: 200 نیروی تربیت بدنی به صورت 24 ساعته در مدارس شهرستان بجنورد ایفای نقش می‌کنند. این همکاران بیش از 4500 ساعت درس تربیت بدنی را به صورت هفتگی برای دانش‌آموزان بجنوردی تدریس می‌کنند. لذا مدرسان تربیت بدنی نقش ویژه‌ای در سلامتی و تندرستی دانش‌آموزان دارند. 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد تصریح کرد: یکی از ساعت‌های 6 گانه آموزش و پرورش، ساعت تربیت بدنی و توجه به تربیت بدنی و فیزیک دانش‌آموزان است. افتتاحیه پایگاه ساختار قامتی شهرستان بجنورد، افتتاحیه المپیادهای ورزشی درون مدرسه و گردهمایی دبیران تربیت بدنی و تجلیل از همکاران سال‌های گذشته از برنامه‌های محوری این هفته است.

وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، بیش از 85 درصد عناوین مسابقات ورزشی دختران و پسران را در سطح استان کسب کرده است و فاصله زیادی با دیگر شهرستان‌ها در این خصوص دارد و این نشان از بالابودن سطح علمی و عملی دبیران شهرستان بجنورد دارد.

قلی‌زاده در پایان اضافه کرد: سیاست‌های آموزش و پرورش از قبیل برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه و مدرسه قهرمان، توجه به بوفه‌های مدرسه در راستای حفظ سلامت و تندرستی دانش‌آموزان است. تمام مدارس فعالیت‌های تربیت بدنی را در راستای تحرک بیشتر دانش‌آموزان انجام می‌دهند تا با چاقی مفرط دانش‌آموزان روبه‌رو نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار