مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: بعد از ایام اربعین و ۲۸ صفر پخش برنامه های صدا و سیمای خراسان شمالی ۲۴ ساعت می‌شود.
کد خبر: ۵۱۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 21 October 2017
حمید قربانی جم اظهار داشت: واژه‌های مدیر بومی و غیربومی در حیطه کاری من جایی ندارد. سعی دارم تجربه 12 سال مدیریت و 15 سال برنامه‌سازی خود را در خراسان‌شمالی به‌کار گیرم.

وی افزود: جنس کار بنده کاملا مردمی است. خراسان شمالی باید به ظرفیت‌ها و توانایی‌هایش افتخار کند هم‌چنین باید به هویت و شناسنامه و ایرانی و اسلامی بودن خودمان ببالیم، باید به جانبازان و شهدای خودمان افتخار کنیم و این بالندگی باید در قاب تلویزیون جای بگیرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی تصریح کرد: باید به زندگی برادرانه و مهربانانه اقوام خراسان شمالی با یکدیگر افتخار کنیم. بنده این قول را می‌دهم که سطح برنامه‌های خراسان شمالی در سطح ملی ارتقا پیدا کند به نحوی که گونه به گونه این استان در قاب تلویزیون جای خواهد گرفت.

قربانی جم ادامه داد: خراسان شمالی مرکز استعدادها است، چهره‌های درخشان این استان در حوزه‌های مختلف شناسایی خواهند شد و به قامت این سرزمین معرفی می‌شوند.

وی افزود: صدا و سیما لسان و زبان مردم است و مطالبه مردم از اهداف مهم ما است. صدا و سیما در کنار مردم و مدیران است به طوری که همه شهرهای استان ظرف 2 ماه آینده خبرنگار ثابت و با دانش خواهند داشت و دوربین‌ها و میکروفون‌ها در تمام نقاط استان حضور پیدا خواهند کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان تاکید کرد: امید است بعد از اربعین و 28 صفر شبکه استانی خراسان شمالی 24 ساعته شود. مردم باید همواره برنامه‌های ما را ببینند و نحوه کار ما را رصد و انتقاد کنند.

وی در پایان اضافه کرد: اگر رویدادهای بزرگ در استان شکل گیرد آن استان به اندازه 10 سال بزرگ خواهد شد و ظرفیت‌های استان به در کشور به چشم خواهد آمد. امید است با همت دستگاه‌های اجرایی و دولتی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها به خراسان شمالی تعلق بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار