مطالبه امام جمعه اردبیل از دولت؛
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت:تا حال ۲۵ میلیارد دلار خط فاینانس جذب شده اما پروژه های استان در اولویت دولت قرار ندارد.
کد خبر: ۵۱۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 21 October 2017

وی همچنین با اشاره به برخی مسایل و مشکلات استان اردبیل اضافه کرد: قرار است این هفته دولت استاندار اردبیل را معرفی کند. بنابراین از مردم استان، مدیران و تمامی فعالان  سیاسی می خواهم به وظیفه خیرخواهی در برابر حاکم اسلامی عمل نموده و همکاری از سر اخلاص با ایشان داشته باشند و از هرگونه تشتت و اختلاف بپرهیزند.

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل با بیان اینکه چهار سال مدت بسیار خطیری برای سازندگی و پیشرفت در استان است، تاکید کرد: نباید این مدت خطیر برای دعواهای سیاسی و عزل و نصب ها و خدای نکرده سهم خواهی ها مصرف شود. استان کارهای زمین مانده زیادی دارد و فرصت برای غیر مصالح کلان استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اظهارات معاون اول رئیس جمهور که گفته بود «تا حال ۲۵ میلیارد دلار خط فاینانس جذب شده و چندین میلیارد دلار دیگر هم تفاهم نامه امضاء شده است» ادامه داد: مسئول تعیین پروژه ها و اولویت ها برای مصرف فاینانس آقای جهانگیری است و ما از ایشان گله مندیم که راه آهن اردبیل را در اولویت قرار نداده اند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری که در خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل سخن می گفت، ادامه داد: در سفر اخیر به روسیه از طریق سفارت ایران مشخص شد که تمام بانک های خصوصی روسیه آماده اند در هر سقفی برای پروژه های عمرانی و صنعتی ایران وام بدهند و تنها چیزی که می خواهند، ضمانت بانک مرکزی است. لذا ما از دولت مردان می خواهیم که تردیدی در سودآوری و اهمیت راه آهن اردبیل و مسیر پارس آباد نداشته باشند و با تضمین بانک مرکزی اصلی ترین معضل عمران و آبادانی استان را حل کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمدی
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
نژادپرستی اجازه نمیدهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار