نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ایستگاه پمپاژ آب سد عباس آباد گفت: مشکل آب شهر بانه تا بیست روز آینده حل می‌شود.
کد خبر: ۵۱۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 21 October 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه خبری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، محسن بیگلری در جریان بازدید از ایستگاه پمپاژ آب سد عباس آباد بانه در نزدیکی شهر بویین از افزایش ظرفیت آب مصرفی شهرستان بانه طی چند روز آینده خبر داد.

وی گفت: با توجه به اخذ اعتبار ٢ میلیاردی تومانی در جلسه‌ای با معاون وزیر نیرو و مدیرعامل ابفای شهری و روستایی کشور به منظور کمک به رفع مشکل آب شرب شهرستان بانه، ٦ خط پمپاژ آب از سد عباس آباد از فردا به صورت هر هفته حداقل دو پمپ به مدار افزوده می‌شود.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حداکثر طی ٢٠ روز آینده کار انتقال کامل آب به داخل این شهرستان به اتمام خواهد رسید و مشکل کم آبی شهروندان به کلی برطرف خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر میزان انتقال آب شرب شهرستان بانه از سد سبدلو است که این میزان آب جوابگوی نیاز شهروندان نیست و تا 20 روز آینده کار انتقال آب سد عباس آباد به داخل شهر به اتمام خواهد رسید و میزان انتقال آب به ٣٠٠ لیتر افزایش پیدا خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار