سرمربی جدید تیم فوتبال پاس گفت: من در تیمی مسئولیت قبول نمی‌کنم مگر این که مطمئن باشم موفق می شوم و در این راه به هیچ کس لطف نمی‌کنم یا امتیازی نمی‌دهم.
کد خبر: ۵۰۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶ 17 October 2017
سرمربی جدید تیم فوتبال پاس گفت: حاضر نشدن بازیکنان را در تمرینات به هیچ عنوان و به هیچ بهانه‌ای قبول نمی‌کنم و با بی‌نظمی به شدت برخورد می‌کنم.

به گزارش تسنیم مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال پاس امروز در استادیوم شهید حاج بابایی مریانج با حضور مدیرعامل باشگاه و بازیکنان برگزار شد.

سرمربی جدید تیم فوتبال پاس در این مراسم اظهار داشت: من در تیمی مسئولیت قبول نمی‌کنم مگر این که مطمئن باشم موفق می شوم و در این راه به هیچ کس لطف نمی‌کنم یا امتیازی نمی‌دهم.

عبدالمجید باقری نیا با اشاره به این که آبرویم از همه چیز مهمتر است و چون از موفقیت پاس در ادامه راه اطمینان داشتم مسئولیت این تیم را پذیرفتم گفت: شهر همدان و پاس اهمیت زیادی دارند و سهم ما در موفقیت تیم پاس و در نتیجه کسب آبرو برای همدان بیشتر از هر چیز و هر کسی است.

وی عنوان کرد: هر کس در تمرین جدیت داشته باشد و خوب تمرین کند در ترکیب تیم پاس قرار خواهد گرفت و اسم و سن بازیکن برای من اهمیتی ندارد.

باقری نیا با بیان این که هدف من پیروزی و موفقیت تیم است عنوان کرد: از بازیکنانی که میل پیروزی ندارند بیزارم و هر کس چنین تفکری ندارد همین الان از پاس جدا شود.

وی با اشاره به کارنامه خود گفت: هر تیمی که مسئولیتش را برعهده گرفتم سال بعد در یک دسته بالاتر بازی کرده و پاس هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

وی با تاکید بر نظم و انضباط تیمی عنوان کرد: حاضر نشدن بازیکنان را در تمرینات به هیچ عنوان و به هیچ بهانه‌ای قبول نمی‌کنم و با بی‌نظمی به شدت برخورد می‌کنم.

حمایت کامل از سرمربی جدید

در بخش دیگری از مراسم معارفه سرمربی جدید تیم پاس مدیرعامل این باشگاه ضمن قدردانی از زحمات عباس سرخاب، سرمربی سابق این تیم گفت: برای ادامه راه و موفقیت پاس در این فصل از لیگ 2 با بیش از 10 گزینه مذاکره کردیم که درنهایت آقای باقرنیا را به عنوان مربی باشگاه در ادامه راه برگزیدیم که به اذعان کارشناسان بهترین گزینه بود.

محمد تقی رحیمی با اشاره به کارنامه موفق این مربی اظهار داشت: کارنامه سرمربی جدید پاس پر از صعود تیم ها به لیگ های بالاتر است و تجربه ایشان در لیگ برتر و دسته یک و دو به موفقیت پاس در این فصل کمک شایانی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: با این که باشگاه با مشکلات مالی دست به گریبان است اما به شدت از مربی خود حمایت می‌کنیم و شرایط لازم را برای اجرای برنامه‌های کادر فنی فراهم خواهیم کرد.

رحیمی ضمن تشکر از مسئولان استان و نمایندگان شهر همدان برای حمایت از باشگاه پاس تاکید کرد: تزریق به موقع پول به باشگاه در موفقیت پاس بسیار تعیین کننده است و در صورت حمایت لازم مادی با سرمربی جدید صعود ما به لیگ یک میسر می‌شود.

پاس با سرمربی جدید در پیکار با خیبر

تیم فوتبال پاس که در هفته گذشته در دیداری خانگی نتیجه را به تیم شهرداری فومن واگذار کرد روز سه شنبه با سرمربی جدید خود در خارج از خانه به مصاف تیم خیبر خرم آباد می‌رود.

تیم پاس از شش بازی قبلی خود 7 امتیاز کسب کرده و برای صعود به مرحله دوم رقابت های لیگ 2 به کسب امتیاز کامل از بازی های پیش رو نیاز مبرم دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار