رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: جشنواره مهر رضوی با شرکت 2 هزار و 500 ورزشکار معلول و در 15 رشته برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 21 June 2015
هادی رضایی در نشست خبری که در محل سالن جلسات اداره‌کل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: هیئت جانبازان خراسان رضوی در 18 رشته ورزشی مخصوص آقایان و 9 رشته ورزشی بانوان فعالیت می‌کند و در حال حاضر هیئت جانبازان خراسان رضوی از جایگاه و امتیاز خوبی در کشور بهره‌‌مند است.

وی افزود: موفق شدیم با کمک شهرداری در مجموعه ورزشی 15 خرداد امکانات ورزشی را برای معلولان فراهم کنیم و در همین راستا با کمک شهرداری و بنیاد شهید در آذر ماه امسال جشنواره پارالمپیک کشور را برگزار می‌کنیم.

رضائی اعلام کرد: جشنواره مهر رضوی در 20 تا 25 مرداد‌ ماه امسال با شرکت 2 هزار و 500 ورزشکار در 15 رشته برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود که برای این دوره از مسابقات نیز تفاهمنامه سه جانبه‌ای با آستان قدس، فدراسیون و هیئت برای برگزاری بسته شده است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای استعدادیابی داریم، خاطرنشان کرد: بنا داریم از دانش‌آموزان مستعد برای حضور در مسابقات حمایت کنیم که در همین راستا هفته گذشته از 150 دانش‌آموز طرح استعدادیابی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: برای نخستین‌بار پس از انقلاب جشنواره با این وسعت برای معلولان در خراسان رضوی برگزار می‌شود و پیش از این تنها سه جشنواره با حضور 2 هزار نفر در تهران برگزار شده اما این جشنواره با حضور هزار ورزشکار خانم و هزار و 500 ورزشکار مرد در 24 رشته ورزشی به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

رضایی افزود: از اولویت‌های دیگر ما برای امسال برگزاری مسابقات جانبازان باشگاه‌های جهان در 25 شهریور ماه تا دوم مهر ماه است که تاکنون برای شرکت در این دوره از مسابقات هشت کشور دنیا ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان با بیان اینکه خیران می‌توانند به ما بسیار کمک کنند، گفت: 14 شهرستان استان در زمینه ورزش‌های جانبازان و معلولان فعالیت می‌کنند و اگر خیرین به کمک ما بیایند می‌توانیم این ورزش را در استان توسعه بخشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
سلام میشه نام بازیکنای بدمینتون معلولین رو بگید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار