عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: 120 هزار نفر شخصیت حقیقی سهامدار شرکت مخابرات ایران هستند و باید با مشتری مداری به سمت کسب درآمد بیشتر حرکت کرد.
کد خبر: ۵۰۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 10 October 2017
به گزارش ایرنا_ منطقه خوزستان، لطیف وصلی دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر مخابرات منطقه خوزستان در سالن همایش این شرکت بیان کرد: شرکت مخابرات یک شرکت خصوصی است و ماهیت آن چون سهامی است باید سود سالانه ای داشته باشد تا جوابگوی سهامداران خود باشد.

وی گفت: کار در مخابرات باید دارای توجیه اقتصادی باشد چرا که دولت به شرکت مخابرات کمک نمی کند و این شرکت باید بر اساس درآمد خود کار کند، باید به فکر آینده بود و اگر از الان به فکر پروژه های بلند مدت نباشیم علاوه بر مخابرات سایر زیربناهای کشور هم صدمه می بینند.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران درادامه افزود: رقابت در حوزه مخابرات تنگاتنگ شده است و در مرحله ای قرار گرفته ایم که مشتری مداری از اولویت های مخابرات شده است.
وصلی اظهار کرد: طرحی به نام ره نگاشت در شرکت مخابرات ایران تنظیم شده است که بر اساس این طرح تا افق سال 1400 مشخص شده است که شرکت مخابرات باید در چه جایگاهی قرار گیرد تا خدمات و امکانات مخابرات را با کیفیت جهانی در اختیار مشتری قرار دهد.

وی گفت: باید شرکت مخابرات به مرحله ای برسد که امکان درآمد زایی داشته باشد.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران بیان کرد: شرکت مخابرات نباید بر درآمد صوت تکیه کند ، آینده مخابرات توسعه و پیشرفت در حوزه اینترنت است.

درادامه این آئین مدیرعامل سابق شرکت مخابرات منطقه خوزستان گفت: 21 ماه در شرکت مخابرات خوزستان خدمت کردم و با همکاری کارکنان این شرکت موفق شدم سهم خوبی از بازار را کسب کنیم.

مسعود مشیدی پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان، درآمد حاصل از اینترنت و کاهش زمان رفع خرابی تلفن ثابت از 9روز به 24 ساعت را از جمله اقدامات خود در مدت تصدی خود در شرکت مخابرات استان عنوان کرد.

وی گفت: 25 میلیارد ریال ضایعات در انبار شرکت مخابرات استان انباشته بود که به فروش رسیدند.

مدیر سابق شرکت مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: شبکه تلفن همراه استان توسط چند برند حمایت می شد که با هماهنگی شرکت ارتباطات سیار یک سوییچ از بهترین برند موجود در کشور به نام ' هوآوی' استفاده می کند و از ساختار یک پارچه تلفن همراه در استان ایجاد شد.

مشیدی با اشاره به اینکه هزینه مکالمات تلفن ثابت افزایش یافته است عنوان کرد: کانال های زیادی برای کسب درآمد برای مخابرات وجود دارد.

همچنین مدیر جدید شرکت مخابرات خوزستان در این مراسم یکی از برنامه های کاری خود را اجرای طرح ره نگاشت در شرکت مخابرات استان عنوان کرد.

رحیم فلاح زاده عنوان کرد: از دیگر برنامه هایی خود استفاده از نیروهای جوان و متخصص است و در بحث توسعه شبکه فیبر نوری باید با جدیت بیشتری در استان کار شود.

وی گفت: با این شبکه که در استان است بیش از 50 درصد شبکه بدون استفاده است و شبکه کابلی به دلیل شرایط بد آب و هوایی در استان فرسوده هستند که باید به سمت پوشش شبکه فیبر نوری در استان حرکت کرد.

وی در ادامه افزود: بیش از 150 سطح جدید در حوزه مخابرات در استان ایجاد می شود که 80 سطح آن در اهواز عملیاتی می شود.

مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب نیز در ادامه این آئین بیان کرد: شرکت مخابرات در رعایت کمیسیون تنظیم مقررات و رادیویی در وضعیت مناسبی قرار دارد.
علیرضا ملکی جهان گفت: 31 شهریور ماه قراردادی بسته شده است که تعدادی BTS برای مناطق زاگرس نشین در خوزستان تهیه و مستقر شوند.

وی اظهار کرد: ضریب نفوذ شبکه موبایل در خوزستان 150 درصد است و سه شبکه تلفن همراه ایرانسل، رایتل و همراه اول در استان 10 میلیون مشترک دارند.

مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب بیان کرد: 500 هزار مشترک شرکت مخابرات در استان از اینترنت پر سرعت استفاده می کنند.

فلاح زاده حفظ منابع انسانی، مدیریت نوآوری و ارتقاء کیفیت سرویس از جمله برنامه ها و محورهای فعالیت خود در تصدی مدیریت شرکت مخابرات استان عنوان کرد.

فلاح زاده مدیر جدید شرکت مخابرات استان پیش از این در سمت معاون ارتباطات سیار شرکت مخابرات خوزستان مشغول به کار بود.

مدیریت مخابرات شهرستان دشت آزادگان، دبیر هیات مدیره و مدیر نظارت مخابرات خوزستان و سابقه 20سال حضور در شرکت مخابرات از دیگر سوابق وی است.

مشیدی در دی ماه سال 1394 به سمت مدیر شرکت مخابرات خوزستان منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار