هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال برای خوزستانی ها هفته ای حساس و داغ در تقابل سه تیم خوزستانی با سه تیم پایتخت نشین است.
کد خبر: ۵۰۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 10 October 2017
به گزارش ایرنا_ منطقه خوزستان، رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتبال پس از 20 روز تعطیلی به دلیل 2 دیدار دوستانه تیم ملی ایران با تیم های توگو و روسیه از روز پنجشنبه با دیدار پیکان تهران و گسترش فولاد تبریز آغاز می شود. 

سه تیم خوزستانی استقلال، فولاد و صنعت نفت آبادان در این هفته به ترتیب به دیدار سه تیم تهرانی پرسپولیس، استقلال و نفت تهران می روند، دیدارهایی که بدون شک حساسیت و گرمی خاصی برای خوزستانی ها دارد. 

**استقلال خوزستان - پرسپولیس تهران 
آبی پوشان اهوازی که شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارند پس از تساوی در دربی اهوازی باید از تیم پرسپولیس تهران که مدعی اصلی قهرمانی در لیگ است میزبانی کنند. 
این دیدار تقابل بهترین خط حمله های لیگ برتر با ضعیف ترین خط دفاعی است، جایی که مهاجمان گلزن پرسپولیس در انتظار اشتباهات خط دفاعی استقلالی ها برای رسیدن به گل هستند. 

غیبت مهدی طارمی مهاجم چهار گله پرسپولیس در این دیدار بهترین خبر برای آبی پوشان خوزستانی است و خیال مدافعان این تیم تا حدوی از غیبت آماده ترین مهاجم لیگ برتر راحت است ولی وجود بازیکن خارجی پرسپولیس می تواند برای خط دفاع متزلزل استقلال مشکل ساز باشد. 

استقلال خوزستان برای این بازی مصدوم و محرومی ندارد اما مشکلات و حاشیه های این تیم باعث تا تیم علاوه بر مشکلات مالی تا حدود زیادی انگیزه بازیکنان این تیم را تحت تاثیر قرار دهد. 

استقلال خوزستان با یک برد، چهار مساوی و سه باخت توانسته هفت امتیاز کسب کند و در رده پانزدهم جدول قرار گیرد. 

آبی پوشان خوزستان با پنج گل زده یکی ضعیف ترین خط حمله لیگ را دارند و از طرف دیگر با 12 گل خورده دومین خط دفاعی ضعیف لیگ را هم در اختیار دارند که آمار قابل قبولی برای شاگردان عبدا... ویسی نیست. 

پرسپولیسی ها نیز اکنون با کسب چهار برد،2 تساوی و یک شکست توانسته اند 14 امتیاز به دست آورند، این تیم با پنج گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را دارد و با 13 گل زده توانسته تفاضل مثبت هشت را برای خود ذخیره کند. 

آمار 2 تیم نشان از برتری پرسپولیسی ها دارد ولی استقلال خوزستان همیشه این تیم را دچار مشکل کرده و به یقین عبدا... ویسی سرمربی آبی پوشان خوزستان برای متوقف کردن قرمزپوشان پایتخت برنامه های خاص پیش بینی کرده است. 

**فولاد خوزستان - استقلال تهران 
قرمزپوشان خوزستان در چند هفته گذشته در بهترین شرایط قرار دارند، شاگردان سید سیروس پورموسوی در لیگ هفدهم نمایش و بازی های خوبی را از خود نشان می دهند و برای حفظ این شرایط نیاز به کسب سه امتیاز این بازی که روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، دارند. 

پورموسوی به خوبی می داند که بازی آسانی مقابل استقلال تهران با سرمربی آلمانی خود پیش رو ندارد. 

فولاد خوزستان همیشه برای آبی پوشان تهرانی خطرناک بوده، ولی استقلالی ها برای امیدوار بودن به ادامه لیگ برای پیروزی در بازی خانگی برابر شاگردان پورموسوی تلاش خواهند کرد. 

فولادی ها با کسب چهار برد،2 تساوی و 2 شکست توانسته اند 14 امتیاز به دست آورند؛ این تیم 9گل به حریفانش زده و هفت گل نیز دریافت کرده تا تفاضل +2 را برای خود ذخیره کنند. 
در آن سوی میدان نیز استقلال تهران 2 برد، 2 تساوی و چهار شکست و با چهار گل زده و هشت گل خورده تا پایان هفته هشتم در کارنامه خود داشته تا منصوریان با رقم زدن ضعیف ترین نتایج تاریخ این باشگاه جای خود را به وینفرد شفر آلمانی دهد. 

**صنعت نفت آبادان - نفت تهران 
تیم های نفت تهران و صنعت نفت آبادان نیز در هفته نهم از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند. 

برزیلی های ایران که هفته های خوبی را سپری نمی کنند برابر تیمی به میدان می روند که اتفاقات عجیب و غریبی را در نیمکت مربیگری تحمل می کند. 

صنعت نفت آبادان در هفت بازی که انجام داده هنوز نتوانسته انتظارات هواداران خود را برآورده کند و کسب هفت امتیاز توسط این تیم آن چیزی نیست که آبادانی ها انتظار داشتند. 

صنعت نفت آبادان در هفت بازی گذشته خود صاحب 2 برد، یک تساوی و چهار باخت است که به زدن هشت گل زده و 10 گل خورده تفاضل منفی 2 جمع امتیازات خود را به هفت رسانده است. 

در آن سوی میدان نیز نفت تهران از هشت بازی خود صاحب 2 برد، سه باخت و سه شکست است که توانسته در این بازی ها هفت گل به ثمر برساند و 11 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است. 

این بازی برای صنعت نفت آبادان حساسیت های خاصی دارد و هواداران این تیم خواهان پیروزی تیم محبوب شهرشان هستند هر چند نفت تهران نیز با بازگشت حمید درخشان دنبال صعود به رده های بالای جدول است. 

تیم های فوتبال فولاد خوزستان با 14 امتیاز، صنعت نفت آبادان هفت امتیاز و استقلال خوزستان هفت امتیاز در پایان هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به ترتیب در رده های پنجم، دوازدهم و پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار