مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به رطوبت بالا و پدیده شرجی در اکثر نقاط استان در صبح امروز، از روند کاهشی رطوبت نسبی در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 09 October 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، کوروش بهادری، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی به دلیل جنوبی ‌بودن جریانات ادامه روند فعلی رطوبت نسبی تا روز چهارشنبه در استان پیش‌بینی می‌شود. از روز چهارشنبه نیز تا پایان هفته با توجه به جریانات شمالی، از میزان رطوبت نسبی کاسته می‌شود و روند کاهش 3 تا 4 درجه‌ای دما را خواهیم داشت. 

وی تصریح کرد: صبح امروز رطوبت نسبی در اکثر نقاط استان بالا بود به طوری که رطوبت نسبی در هندیجان 85 درصد، در دزفول 86 درصد، در بستان 81 درصد، در بهبهان 82 درصد، در بندرماهشهر 80 درصد، در آبادان و رامهرمز 70 درصد و در اهواز 65 درصد گزارش شد. 

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: همچنین ممکن است در روزهای آینده در ساعاتی از بعدازظهر غبار محلی را در مناطق مرزی و شهرهای ساحلی استان داشته باشیم که پایدار نخواهد بود و موقتی است و احتمال دارد دید افقی را در این نقاط به 3 یا 4 کیلومتر برساند. 

بهادری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با 41 درجه و دزفول با 18  درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنگ‌ترین نقاط استان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 21 تا 36 درجه سانتی‌گراد در نوسان است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار