هئیت کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان در بازدید از مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز، فعالیت ها و اقدامات فرهنگی این مرکز را رضایت بخش عنوان کرد.
کد خبر: ۵۰۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 09 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، در این بازدید مهدی محمدزاده رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز  و همچنین محمد لبخنده معاون فرهنگی این مرکز ضمن همراهی معاون فرهنگی دانشگاه جامع به ارائه برنامه ها و اقدامات فرهنگی، اجتماعی، اطلاع رسانی، مذهبی و ورزشی انجام شده، پرداختند.

در حاشیه این بازدید معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان با تاکید بر استفاده از فضای موجود مراکز در جهت ارتقاء شاخص های فرهنگی ، گفت: تلاش ها و اقدامات قابل قبولی در مرکز لوله سازی اهواز صورت گرفته است و امید است این تلاش ها رضایت مندی هرچه بیشتر دانشجویان در این مرکز را در پی داشته باشد.

معین محجوب ادامه داد: مراکز علمی کاربردی استان نسبت به تقویم برنامه های فرهنگی توجه ویژه ای داشته باشند و در ثبت اقدامات انجام شده در درگاه فرهنگی وزارت علوم کوشا باشند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تعاملات فرهنگی مراکز علمی کاربردی استان را خواستار شد و افزود: نوآوری در فعالیت های فرهنگی می تواند در اثر بخشی اهداف و برنامه های کاربردی بسیار نقش آفرین باشد و در نتیجه به پرورش و شکوفایی استعدادها منجر خواهد شد.

گفتنی است در این بازدید معاونین فرهنگی مراکز جهاد دانشگاهی و شهرداری اهواز نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار