فرماندار آغاجاری گفت: قیمت گذاری مناسب توسط اتحادیه های صنفی شهرستان می تواند منجر به رونق بازار شود.
کد خبر: ۵۰۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 08 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، محمود عیدانی در جلسه کمیسیون نظارت بر بازار شهرستان آغاجاری ضمن تشکر از شبکه بهداشت و درمان، هییت های مذهبی و عزاداران حسینی به جهت مشارکت در کمپین محرم پاک آغاجاری، اظهارکرد: مبنای قیمت گذاری توسط اتحادیه های صنفی باید طوری باشد که بازاریان و مصرف کنندگان متحمل ضرر نشوند.

وی ادامه داد: اتحادیه های صنفی و بازاریان شهرستان هم به منظور تحول در بازار باید نسبت به جلب اعتماد مردم و عرضه محصولات با قیمت مناسب اقدام نمایند. وی عواملی همچون جمعیت و قدرت خرید مردم را در رونق و بهبودی بازار بسیار موثر دانست.

رییس نمایندگی صنعت معدن و تجارت شهرستان همچنبن در ادامه ابن جلسه بیان داشت: با تشکیل اتحادیه های صنفی شهرستان از این پس خودمان پایه گذار قیمت ها در سطح شهرستان هستیم و تلاش کرده ایم جهت رفاه حال شهروندان، پایین ترین نرخ ها را نسبت به شهرستان های همجوار لحاظ کنیم.

بر اساس این گزارش، در این جلسه نرخنامه های ارسالی دیگری از طرف اتحادیه های صنفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نرخ های خیاطی مردانه، خدمات نمایشگاه های اتومبیل، تنظیم موتور خودرو، پوشاک مدارس، خدمات تصفیه آب، غذاخوری ها و رستوران ها، تاکسی تلفنی و تاکسی سرویس مدارس مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار